Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

24 Ekim 2008 Cuma

Apartmandan çıkmadık

Bugün yine gezmedeydik ama bu sefer apartmandan çıkmadık:)Karşı komşumuzu ziyarete gitik.Oraya Nergiz teyzemiz,Gülçin teyzemiz geldiler.Sabah Yaman Efe uyanınca karşı komşuya geçtik.Öğleden sonra gelecek misafirleri için yardım ettik.Yaman Efe ana kucağında uslu uslu oturarak bize yardımcı oldu sağolsun.Öğleye doğru evimize geçtik ve miniğimi uyuttum.Yaman Efe saat 14.00 gibi uyanınca üzerini değiştirdim ve karşı komşumuza geçtik.Çok güzel mamalardan yedik,oğluşumada süt olsun diye:)Oraya Berke bebekte geldi,10 aylık ve çok tatlı Maşallah.Abimiz okuldan gelince biraz daha oturduk ve evimize geçtik.Akşam Yaman Efeyi yıkadım,abimizde yine resimlerimizi çekti sağolsun.Yağız Berke ders yaparken İpek teyzemize çıktık,Alp abisi Yaman Efeyi sevdi,biraz sohbet ettikten sonra evimize geldik ve Yaman Efeyi emzirip uyuttum.

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com