Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

16 Ekim 2008 Perşembe

Misafirlerimize Mamalar Hazırladık...

Sabah erken kalktım ama Yaman Efe 8.30 da uyudu,11.00 de uyandı.Yarın misafirlerimiz geleceği için evimizi temizledik,Yaman Efeyi karşı komşuya bıraktım ve camları açtım.Öğleden sonrada temizlik devam etti.Yaman Efe akşam yemeğinde yoğurt yedi.Daha sonra yiyecekleri hazırladım.Gerçi sağolsun karşı komşumuz börek,yukarı komşumuz yaş pasta ve tuzlu kurabiye yapacaklar.Yaman Efemize nazar değdi sanırım,19.30 larda uyuyan miniğimizi,akşam yemeğinden sonra saat 21.00 a geliyordu ancak uyuttum.Evin içi çok sıcak sanırım bunaldı ve uyandı,ayağımda salladım çok zor uyudu.Yatağına yatırdım ağlayarak kalktı ve saat 22.50 ve Yaman Efe hala ayakta:(Bu gece zor geçecek demekki...Bu arada resim ekleme konusunda laptopta sorun aşıyorum,eklemeye başladığım an bağlantı kopuyor ve tekrar internete bağlanamıyorum.En kısa zamanda resimlerimizi ekleyeceğim)

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com