Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

8 Ekim 2008 Çarşamba

Çok Koşturduk,ççççoooookkk

Sabah abimiziokula yolladıktan sonra Yaman Efemizle dışarı çıktık.Yeni okuluma gittik,kararnamem gelmediği için müdür başlatmadı.Tam eve dönerken müdür aradı ve İlçe Milli Eğitime gitmemi söyledi.Yaman Efe kucağımda 3 kez 5 kat çıktım ve indim.Tekrar okula gittim,oradan İl Milli Eğitime gittik.Yavrum hamur gibi oldu,omuzumda uyudu,arabada uyudu.Oradan tekrar okula gittik,belki 5 kez gittik geldik ve sinirlerim bozuldu.Bebeğimle o kadar koşturmaca yaptırdılar,kendileride yapabilecekken.Arabada sinirden ağladım,miniğim anlamsızca yüzüme bakıyordu.Neyseki en sonunda ücretsiz izin için dilekçemi verdimde rahatladım,Şubat ayına kadar 3 ay evdeyiz miniğimle.Yaman Efe bu arada çok hırpalandı ve acısı akşam üzeri çıktı.Memeyi düzgün ememiyordu ksürüyordu ve arada öğürüyordu.Babamız burada olmadığı için komşumuzla acil servise gittik.Çocuk doktoru olmadığı için ilaç vermedi.Ama benim içime sinmediği için apartmanımızda oturan çocuk doktoruna götürdük.Sağolsun çok ilgilendi ve bebek reflüsü olduğunu söyledi.Düşük dozlu ilaç yazdı,İnşallah bundan sonra bir sorun yaşamayız.

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com