Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

11 Ekim 2008 Cumartesi

Oğluşlarımla Kuafördeydik...

Bugün gecenin yorgunluğu ile 9 da uyandık.Dün ziyaretimize gelen Günnur teyzemiz bana moral olsun diye kuaföre gitmeyi teklif etmişti.Önce gitmemeye karar vermiştim ama sonradan kararımızı değiştirip kuaföre gittik.Yaman Efe yolda biraz mızmızlandı ama araba hareket edince etrafı seyrederek sakinleşti.Babamızın iş yerindeki lojmanlara vardığımızda hava çok güzeldi ve biraz kamelyada oturduk.Daha sonra saçımı boyatıp kestirdim,bu arada miniğimiz uyudu.Abimiz sağolsun kardeşiyle çok ilgilendi.Uyandığında yeni birileri geldiler ve gelenlerden birisi bebek hemşiresiymiş,Yaman Efeyi çok sevdi ve bahçede güneşlenmeye çıkardı.Evimize geldiğimizde lorlu kurabiye yaptım,kuzucuğumda mızmızlanarak bana eşlik etti.Bugün ilk kez mandalina suyu sıktım ağzına,tadını tabiki beğenmedi ve yüzünü buruşturdu.İlaçlarında etkisi ve günün yorgunluğuyla 19.30 olmadan gece uykusuna daldı Maşallah.Yağız Berkenin öksürüğüde had safhada,neredeyse boğazı yırtılacak gibi öksürüyor,ballı zencefil yaptım.Öksürük şurubunada başladık.Bir an önce iyileşirler İnşallah evimizin neşeleri.Akşam İstanbuldan Esin teyzemiz telefonla aradı bizi ama sesimi beğenmedi.Çok yorgun olduğumu 1500 kilometreden anladı,ee nede olsa kardeşi sayılırım:),onları çok özledik.Ankaradan da Merih teyzemiz aradı,Mehmet Yılmazın yarın ki doğumgününü bugünden kutlamışlar.Nice yıllara,nice yaşlara teyzesinin kuzusu,bakımsız tarzanım benim...
Gönderen Yaman Efe'nin Günlüğü zaman:

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com