Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

11 Ocak 2009 Pazar

Son 3 Günümüz...







Nöbetçi bebek:)))
Figen ve Birgül teyzemiz...
Ferah teyzemizle su içiyoruz:)))

Özge ablamız ve Ferah teyzemiz...





Oğluşumun yeni oyuncağı...


Abimizin yatağına çıkma girişimleri...







Kuzucuğum dizlerimde uyurken...
İki Gamze teyzenin arasında dilek tutun:)))
Meşhur aşure...
Göknur ablamız her fırsatta Yaman Efe'yi didiklemeyi başardı:)))


Cuma günü sabah babamızla beraber Gamze teyzemize gittik.Gittiğimizde Göknur ablamız uyuyordu,Yaman Efe'nin kahvaltısını yaptırırken Göknur uyandı.Daha sonra biz kahvaltımızı yaptık,Gamze teyzemizle sohbet ettik,bu arada Yaman Efe sabah uykusunu uyudu.Uyandıktan sonra Gamze teyzemizin ihtiyaçlarını almak için Ilıcadaki 2 markete gittik.Arabayı kullanırken heryer buz olduğu için Bim'in olduğu yokuşa çıkartamadım,çünkü arabamız patinaj yaptı ve geri geri inmek zorunda kaldım.Sağolsun markettekiler malzemeleri taşımada yardımcı oldular.Oğluşuma diğer marketten sesli ve şekilli bir oyuncak aldım.Alışveriş uzadığı için öğleden sonra gideceğimiz gezmeye biraz geciktik.Gittiğimizde diğer misafirler gelmişlerdi,masada enfes kayseri mantısını yiyorlardı.Her taraf kar ve buz olduğundan çok üşümüştük ve hemen bizde sıcacık mantıları mideye götürdük.Üzerinede çok güzel bir aşure yedik.Ama maalesef Yaman Efe yiyemediği için Gamze teyzesinin tavuklu çorbasından içti.Yemekten sonra Yaman Efe'yi uyuttum ama ev de serin olduğu için dizlerimde uyudu ve uyandı.Akşam babamız işten çıkınca bizi Gamze teyzemizden aldı.
Cumartesi günümüz Yaman Efe'nin erken kalkmasıyla erken başladı:)Saat 10'da abimiz gitar kursuna gitti,bende bu arada Yaman Efe'nin kahvaltısını yaptırıp uyuttum.Babamız geldikten sonra bizde kahvaltımızı yaptık.Öğlen abimiz geldiğinde derlerini yapmaya oturdu,Yaman Efe oyuncakları ile oynarken bizde biraz evi toparladık.Hafta içi Yaman Efe'den dolayı ben pek iş yapamıyorum.Sağolsun babamız çok yardımcı oluyor.İşlerimizi bitirdikten sonra markete gittik ve Gamze teyzemizin siparişlerini aldık.Akşamleyinde Ilıcadaki gazinoda eğlence vardı,oraya katıldık.Arkadaşlarımızla hem eğlendik hem yemek yedik.Orada Yaman Efe'nin karnını doyurduktan sonra arabasında uyudu,bizde eğlendik.Maşallah kuzucuğuma.Evimize dönerken havanın soğukluğu eksi 27 derece idi.
Pazar sabahı babamız erkenden nöbete gitti,bende Yaman Efe'nin karnını doyurdum,daha sonra Yağız Berke ile kendime kocaman birer tost yaptım.Daha sonra abimiz ders yaparken Yaman Efe uyudu.Bende yemek yapmaya koyuldum.Akşam üzeri Gülçin teyzemiz Yaman Efe'ye Berke bebeğe yaptığı çorbadan getirdi.Akşam yemeğimizi yedikten sonra Yaman Efe'de gece mamasından yedi ve abisinin dizlerinde uyudu...

7 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

Bol eğlenceli, neşeli, güzel bir 3 gün olmuş. ekrana yapıştım Yaman Efe'nin yanaklarını sıkıştırıyorum. Efe'ciğim biraz daha yaklaşır mısın ekrana yetişemiyorum..))

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Mukades,evet canım çok güzeldi.Mümkün olsaydı da yakın oturabilseydik.O zaman bol bol sıkıştırırdın miniğimiz:)))

cavidan dedi ki...

ay maşallah ya saçlar yanaklar gülüückler yine maşallah diyeyim efecim sana. ayrıcas aşure ve profiterol harika görünüyor. çok becerikli bir annecin var tatlı bıdık. hepinize sevgiler.

Z.EROĞLU dedi ki...

ablacım öyle çok ahbabın oldu ki orda bazen düşünüyorum önceden tanıdıkların var mıydı acaba diye.ne kadar güzel hemen dost oldunuz.birbirinzie yardım ediyorsunuz.biizm burda kimsemiz yok apartmanda yani.çocuk bile yok ela yalnız büyüyor malesef.
öpüyoruz sizi

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Cavidan,güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım.Bizdende size kucak dolusu sevgiler:)))
Sevgili Zehra,gelmeden önce tanıdığım 2 kişi vardı.Diğerleri ile de burada tanıştık.Zaten fesat insanlar kendilerini belli ediyorlar,şu ana kadar öyle birisi ile tanışmadım ama olursada görüşmem zaten.Allahtan apartman komşularımda iyi.Seninlede geç de olsa tanıştık ama keşke seninlede yakın oturabilseydik.Kısmet belki ileriki bir zamanda komşu bile oluruz:)))

Z.EROĞLU dedi ki...

vallahi keşke ablacım ne güzle olurdu senin gibi bi komşum olsa

YAMAN EFE dedi ki...

Canımsın benimmmm,İnşallah...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com