Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

20 Ekim 2008 Pazartesi

Bugün Aşı Olduk...

Bu sabah abimizi yolcu ettikten sonra Yaman Efe ile biraz daha uyuduk.Uyandıktan sonra Yaman Efeyi biraz yoğurdum ve park yatağında oynaması için braktım.Bende bu arda dünden kalan ütüleri bitirdim.Yaman Efe öğleden sonra yaklaşık saat uyuyunca onu uyandırdım ve Figen teyzesi aradı.Grip aşısı olacaklarmış,Yağız Berke ve bende aşı olacağımız için gelip bizide aldılar.Abimizin okuluna gidip hem abimizi hemde Ezgi ablamızı okuldan aldık.Ezgi Maşallah bebekleri çok seviyor,çok istemesine rağmen annesi kardeş yapmıyormuş.Biz onlarla yaklaşık 2 sene beraber olacağız.Şimdiden bebek için işlemeye başladım,bakalım yararlı olacak mı?Ezgi,Yaman Efeyi kucağından indirmedi,dönüş yolunda da dizinde uyuttu miniğimizi:)Babamızın Ilıcadaki iş yerine gittik,revirde Yağız Berke ve ben grip aşısımızı olduk.Daha sonra oradaki diş hekmi Yağız Berkenin dişlerini muayene etti ve diş plaklarını temizledi.Eve gelince Günnur teyzemiz yemekten sonra bize geldi.Yaman Efenin ve Yağız Berkenin tırnaklarını kesti sağolsun.Karşı komşumuzda çok güzel çikolatalı kek verdi ve nescafelerimiz eşliğinde yedik...

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com