Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

19 Ekim 2008 Pazar

Cumartesimiz Yoğun Geçti

Bu sabah ben biraz daha uyuyayım diye Yağız Berke kardeşini oyaladı ve bende uyudum.Yaman Efeni uykusu gelince Yağız Berke yanımagetirdi ve emzirdkten sonra Yaman Efeyi uyuttum.Abimize Waffle yaptım kahvaltı için.Yaman Efe uyanınc onunda eline Waffle verdik,baya kemirdi:)Daha sonra hazırlandık ve Yaman Efe ve Yağız Berkeyi arkadaşa bıraktım.Yağız Berkenin okul toplantısına gittim.Toplantıdan sonra oğluşların yanına gittim ve Günnur teyzemiz Yaman Efeye kaşıkla elmanın içini oyarak yedirdi.Bizimki Maşallah şapur şupur yaladı:)Evimize geldik ve akşam için hazırlandık.Çünkü Erzurumun meşhur margazit taşı ile takı seti var.O takı seti için gün yapıldı,benim ocak ayına çıktı gün tarihim.Günnur teyzemiz bizi evden aldı ve babamızın iş yerindeki gazinoya gittik.Akşam yemeği yedik gece biraz uzayınca Yaman Efe mızmızlandı,kucaktan kucağa gezince mutlu oldu tabi.Masanın üzerine yatırdım hemen uyudu ama ama giydiriken yeniden uyandı.Arabayla eve gelirken uyudu,giyinirken uyandı.Uyku düzeni bozulunca 23.30 gibi uyudu ancak...

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com