Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

19 Ekim 2008 Pazar

Bugün PTT(Pijama,Terlik,Televizyon) modundaydık:)))...

Dün gece Yaman Efe saat başı uyandığı için çok yorucu bir gece geçirdik.Yaman Efe Maşallah artık park yatağında oyuncakları ie daha uzun süre oynayabiliyor.Abimizde sağolsun kardeşiyle çok ilgileniyor,ama ben önceliğinin dersleri olduğunu hatırlatıyorum.Yağız Berke derslerini yaptı,Yaman Efe ve Yağız Berke pijamalarıyla gün geçirdiler.Evden çıkmadığımız için bende çamaşır ve yemek işleriyle uğraştım.Yaman Efeye pirinç çorbası içirdim.Maşallah ik kez içmesie rağmen ağzını sorunsuzca açtı,ama bir kaç kaşıktan sonra doydu sanırım ağzını açmayı bıraktı,kaşığı yalamaya başladı.Bende çok zorlamadım,en azından yeni tatları tanısın diye azar azar vermek istiyorum.Yaman Efenin uyku düzeni değişti nedense,akşam olduğunda,gece uykusuna yattığında sürekli uyanıyor...

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com