Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

5 Kasım 2008 Çarşamba

Bizden son haberler...

Ne güzel günlük halinde yazıyorken şu kapatılma işi bizi blogdan biraz uzaklaştırdı ama en kısa zamanda eski düzenimize dönmeye çalışacağım:)Cumartesi günü Günnur teyzemizle Gamze teyzemize gittik.Allahtan Göknur bu sefer Yaman Efeye birşey yapmadı,çünkü onun oyuncağı bu sefer Günnur teyzemizin kızı Simaydı.Canım benim,Göknur küçük diye hiç sesini çıkarmadı,ama cadı kız ablasını sürekli hırpaladı:)Cumartesi akşamı babamızı ve abimizi evden alıp Günnur teyzemize gittik.Yaman Efe orada yere serili battaniyenin üzerinde debelendi durdu.Pazar günü ben biraz daha uyuyayım diye Yaman Efeyle,abimiz ve babamız ilgilendiler sağolsunlar.Kahvaltıyıda hazırlamışlardı,kahvaltıdan sonra Yaman Efemize banyo yaptırdık ve evden çıkmadık.Çünkü abimizin İngilizceden yazılısı vardı ve babasıyla ders çalıştılar.Bu hafta abimizin yazılıları var,İnşallah hepside iyi geçer.Pazartesi günü Yaman Efeye bebe bisküvisi,çok az çekilmiş ceviz ve krem peynir ile kahvaltı yaptırdım.Yavaş yavaş alışacak miniğim.İlk etapta hapur-hupur yemiyor tabiki:)Aşkamada yayla çorbası içirdim,onu severek içti canım benim.Salı günü Sevil teyzemizin halasının vefatından dolayı başsağlığına gidildi ve evi bayağı kalabalıktı.Gelenler için hem irmik helvası,hemde un helvası yapmıştı.Ellerine sağlık,halasınada Allah rahmet eylesin.Yaman Efe orada beni hiç üzmedi,zaten çok kalmadık,gelincede uyudu.Karşı komşu kahveye çağırmıştı,Yaman Efe evde uyuduğu için bebefon'u açıp karşıya geçtim.Benim yokluğumu hissetmiş olacaki çok geçmeden uyandı yaramaz.En sevdiğim yönü,eğer uykusunu almışsa güleryüzle uyanıyor Maşallah,Allahım esirgesin.Bugün yani çarşamba günü her zamanki gibi erkenden kalktık,öğlenleyin İpek teyzemizle alışverişe gittik.Evin eksiklerini almak için.Ama Yaman Efenin çok uykusu geldiği için ayakta uyudu resmen:)Eve getirince emzirip yatırdım ama babası eve uğradığı için onun sesini duyunca uyandı aşkımcım.Babamız toplantı dönüşü abimizide okuldan alıp geldi ve uykusunu alamayan Yaman Efe babasının dizlerinde yeniden uykuya daldı.Bu akşam kısmetse babamız karadenizli meşhur kurufasülyeci varmış,bizi oraya götürecek.Nesi meşhurmuş gidince öğrencez bakalım:)

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com