Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

10 Kasım 2008 Pazartesi

İlk ''İNCİ''miz çıktııııı...

Kaç gündür yazacağım ama fırsat bulup yazamadım maalesef.Yaman Efe'mizin ilk İNCİ'si çıktı(6 ay,10 günlükken).Darısı diğer dişlerine olsun,diğerleride sorunsuzca çıkar İnşallah.Günler öyle hızlı geçiyor ki günlüğümüze 5 gündür birşey yazamamışım:)Yaman Efe her geçen gün dahada sevimli oluyor Maşallah.Yeni yeni tatları keşfediyoruz,tam düzenli kahvaltıya geçemedik hala.Bazen sabahları abimiz gittikten sonra emziriyorum hemen uyuyor,bazende uyuması daha geç oluyor o zaman kahvaltısını ettirip uyutuyorum.Mutfakta yemek yaparken bana eşlik ediyor,yemek programlarındaki gibi yemeklerimize bizde ''SEVGİ''mizi katıyoruz:)))Havalar burada iyice soğudu, o yüzden bebek arabası ile pek dışarı çıkmıyoruz.Sadece alış-verişe giderken market içinde arabasına anakucağını monte edip gezdiriyoruz.Yaramaz çok sıkılınca arabayı ayrı,Yaman Efeyi ayrı gezdiriyoruz:)Cuma günü İpek teyzemiz bizi alış-verişe götürdü,biraz sokak havası aldık.Cumartesi günü abimiz gitar kursuna gidince babamız Yaman Efeyi oyaladı,ben biraz daha uyudum.Yağız Berke kurstan gelince onunla kahvaltı yaptık:)Öğleden sonra abimizin ihtiyaçları için çarşıya gittik,Yaman Efeyede sweetler aldık.Abisi kardeşine çok şık süeter beğendi onuda aldık.Oradan migrosa ve carefoura gittik(zaten en büyük iki alış-veriş marketi var).Akşam Yağız Berke üst komşularımızla tiyatroya gitti,pek memnun kalmış.Bizde Yaman Efemizle evde abimizi bekledik.Pazar günü ailecek geç uyandık.Gerçi ben gece vardiyası 7-8 defa uyanıyorum.Yaman Efeyi sabah emzirdim ve evde sessiz olduğu için park yatağında o da uykuya dalmış tekrar.Kahvaltımızı yaptıktan sonra Yaman Efemizi yıkadık.Soyarken bir baktım,beline kadar değil sırtına kadar kakasını yapmış yaramaz.Pazartesimiz gene evde geçti,en büyük atraksiyonumuz karşı komşumuzla kapı ağzınan sohbetimiz.Yaman Efe karşı komşumuzun kızı Elifi görünce onu alsın diye gülücükler atıyordu karşıdan karşıya:)Maşallah bugün çok güzel uyudu,hatta hastamı diye sürekli yanına gittim.Bu sabah Ata'mızın 70.ölüm sene-i devriyesi idi.Televizyonu açtığımda tören vardı ve stüdyoda İstiklal Marşı söyleniyordu.Bende evde bile olsam Atamıza saygı ile evde katıldım törene.Geçe sene bu zamanlar minik bebişimiz e 3,5 aylık hamile idim.Zaman su gibi akıyor e Allahıma binlerce şükürler olsun ki ailecek sağlığımız yerinde ve en büyük servet bu bence...

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com