Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

14 Kasım 2008 Cuma

Diş Buğdayımız...

Hediyeler için çok teşekkür ederiz,teyzelerimizin kesesine bereket...Kaç gündür ailecek Yaman Efenin diş buğdayı hazırlığı içindeydik.Çok yorulduk ama yorgunluğumuza değdi doğrusu.Bugün diş buğdaymızı yaptık ve çokda güzel oldu.Hazırlıklarımızda misafirlerimize verilmek üzere mavi tüllerin içine lavanta koydum ve babmızda kartondan diş şekli yaptı ve üzerine Yaman Efenin adını ve bugünün tarihini yazdım.Plastik mıknatıs yapıştırdık ve buzdolabı süsü hazırladık.Bunlarıda ahşap kızak şeklinde süslediğim kutuya koydum.Yine giderken verilmek üzere erkek ve kız bebek şeklnde zencefilli kurabiye yaptım.Üzerlerini gıda boyalı şekerle süsledim ve minik poşetlere koyup nazar boncuğu yapıştırdım.32 tane buğdayı nazar boncukları ile ipe dizdim ucunada emzikli polyester bebek koydum.Önüne konulanları şeçme seramonisinde boynuna astım.Misafirlerimizin duygularını yazacakları defter ve çok şık kalemlik aldım.Peçeteleri tutturmak için renkli şekilli mandallardan aldım ve peçeteleri ikiye katlayıp mandallarla tutturdum,misafirlerimiz giderken onlarıda aldılar.Doğumda kullandığımız kapı süsünü ve tülleri salonun kapısına taktım.Diş buğdayının yenileceği ayaklı kaseleri mavi tül ve boncuklarla süsledim.Çöpşiş çubuklarıyla mavi karton üzerine yazı yazıp silikon ile kaselern tüllerine yapıştırdım.Mamalara gelince;buğday ve nohutu haşladım ve üzerine eklemek için kuş lokumu,kuru üzüm ve renkli leblebi aldım.Yaman Efenin adının yazdığı pastayı bebek motifleri ile süsledim.Ispanaklı gül börek ve peynirli börek yaptım.Kereviz salatasıve üç renkli patates salatası yaptım,Zeytinyağlı biber dolması portakallı-kakaolu kek yaptım.Bir arkadaşımda mayalı poğaça yapmıştı(ellerine sağlık)Meslek seçmeye gelince Yaman Efeyi örtünün üzerine oturttuk ve önüne steteskop,mause,cetvel,hesap makinası,kitap,kalem,makas ve babmızın askeri boyunbağını koyduk.Bizimki ağır abi olarak önce hepsine tek tek baktı,sonra abisine baktı,sonra bana baktı,sonra yine malzemelere baktı ve uzanıp cetveli aldı ve direkt ağzına götürdüArkadaşlarımız Yaman Efemize çok cici hediyeler getirdiler sağolsunlar.Çok çok çok yoruldum ama bunlar tatlı telaşlar,ben çok uğraştım ama insanlarda çok beğendiler.Yağız Berkemizde okuldan izin almış,kardeşinin yanında bulunabilmek için.Allahım diğer dişlerinide sağıcakla çıkarmayı nasip etsin İnşallah.k

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com