Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

22 Kasım 2008 Cumartesi

1 hafta yine su gibi geçti...

Merhabalar,yine 1 hafta olmuş yazmayalı:(Ben bu işi beceremiyorum sanırım,arkadaşlarımın eski resimleri bloglarında duruyorken bizimkiler hoooop uçup gidiyor...Her neyse 1 haftada neler oldu bir düşünelim bakalım:)Geçen hafta sonu klasik alışveriş vardı.Yaman Efemiz tabii alışverişimizin baştacı olarak bizimleydi.Burada havalar giderek soğuaya başlıyor ve Yaman Efemizi üşütmemeye çalışıyoruz.Geçen cumartesi halamız ve babannemiz bize koli yolladılar sağolsnlar.İçinden Yaman Efemiz içinde bir oyuncak çıktı,çok güzel şarkı söylüyor.Bizimkinin ilk tepkisi şaşkınıktı.Allahtan korkmadı,çünkü sesli nesnelerle ilk karşılaştığında dudak büzüp ağlıyor bizimki:)Bu arada Yaman Efemizin diş buğdayını yaptıktan sonra ikinci İNCİside peşinden geldi Maşallah.Hafta içi Yaman Efemizle zaman o kadar hızlı akıyorki ne olduğunu anlamadan haftasonu geliyor.Hem seviniyorum hem üzülüyorum,2.dönem okula başlayacağım çünkü.Ama hala bakıcı bulamadık.Gerçi pekde aramadık aslında.Çarşamba babamız nöbetçi olduğundan(önceki gece bezine az çiş yaptığını farketmiştim)Yaman Efemizi zırladım ve hastaneye götürdüm,ama benim götürdüğümde doktorlar öğle yemeği için çıkmıştı.Bende sinirlenerek eve geldim,çünkü hem işimizi halledememiştik,hemde Yaman Efenin çok uykusu gelmişti.Ertesi sabah babamız iş yerinden izin almıştı ve miniğimizi doktora götürdük.Çocuk doktoru bizi çocuk cerrahına yönledirdi.Doktor bize 10 günlük bir tedavinin ardından kontrol için çağırdı ve SÜNNET için gün vereceğini söyledi.Miniğimiz hayırlısıyla sünnet olacak İnşallah.Perşembe günü Ferah teyzemizle ev gezmesine gittik,ev sahibi Ebru teyzemizin ellerine sağlık çok güzel şeyler hazırlamıştı.Cuma günü öğlen hava biraz güneşliydi ve bizde bunu fırsat bilerek karşı komşumuz Nezahat teyzemizle çarşıya çıktık.Teyzemiz Yaman Efe için çok şık ışıklı spor ayakkabı almıştı.Abimiz rengini biraz kız rengine benzettiği için değiştirmek istedik.Ama aradığımızı bulamadan geri döndük,hava almış olduk.Yaman Efe bu arada uyudu,eve yaklaşınca uyandı.Eve gelince Nezahat teyzemiz bize mısır patlattı,çy yaptı.O sırada abimiz okuldan geldi,Yaman Efemizinde gülleri açtı:)Akşam babamızın devre arkadaşları ile yemek organizesi vardı.Arkadaşlarının eşleriyle tanıştık,yemeğimizi yedik.Yaman Efeyi sevdiler ve bir dahaki ay görüşme üzere vedalaştık.Bu arada Yaman Efe gece uykusuna yatmıştı ama çocukların gürültüsünden uyandı ve eve gelince tekrar uyudu...Bu arada biberlieatnes arkadaşım diş buğdayındaki zencefilli kurabiyenin tarifini istemiş.Onun için ve denemek isteyen arkadaşlarımız için tarifini yazıyorum.Şimdiden hepinize afiyet olsun.1 paket erimiş margarin1 su bardağı toz şeker1 yumurta1 paket vanilya1 paket kabartma tozu1 tatlı kaşığı zencefil1 çay kaşığı tarçın3,5 su bardağı un ile kulak memesi yumuşaklığında hamur yapılıp,180 derecede pişirin.P.S:Hamuru yoğrduktan sonra 15 dakika dolapta dinlendirin.

Hiç yorum yok:

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com