Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

28 Kasım 2008 Cuma

Yaman Efe Erkek Adam Oldu

Bu sabah erkenden kalkıp hazırlandık.Yaman Efemizin sünneti genel anestezi ile olacağı için sabah 5'den sonra emzirmedim.Garibim sürekli emmek için uyandı ama babası hemen uyuttu.Saat 07.30 gibi Ferah teyzemiz geldi,hastanede bizi yalnız bırakmamak için.Saat 8 gibi hazırlanıp evden çıktık.Hastaneye gittiğimizde Yaman Efemizi bizden aldılar ve ameliyat için hazırladılar.Biz beklerken miniğimizin üzerindeki kıyafetlerini(bezide dahil)elimize verdiler.Ben o an çok kötü oldum,anestezi ile uyutulacağı için.Yaklaşık 1 saat 10 dakika sonra Yaman Efemiz yoğun bakım odasına geldi.O sırada benide içeri aldılar,bir baktım dudaklarının rengi kaçmış,gözleri kapalı sürekli bağırıyor,dudakları bağırmaktan kurumuş.Hemşireler bezini takıp kıyafetlerini giydiriyorlardı,daha sonra doktor kucağıma alabileceğimi söyledi.Kucağımda olmasına rağmen bağırması devam ediyordu.Sünnet derisinde bayağı yapışıklık varmış,bundan sonra rahatça çişini yapacak İnşallah.Daha sonra odamıza geçtik,abimiz kardeşini gördükten sonra babasıyla okuluna gitti.Biz saat 14.30 gibi evimize geldik.Komşularımız uğradılar sağolsunlar.Yaman Efe eve geldikten sonra ilk çişini yaparken pipisinin ucundaki bant çıktığı için bağırınmaya başladı.Daha önce internette birisinin yaptığı şeyi uyguladım ve biberonun ağız kısmını kesip pipisinin olduğu yere koyduk.Öyle olunca değmediği için canıda yanmıyordu.Ama çişini yaparken içini çekerek bağırdığı için bezini açıp banyoda ayakta çişini yaptırdım iki kez rahatladı.Karşı komşumuzun getirdiği çorbayı içti biraz,üzerinede emzirdim ve şimdi uyuyor.Ama ilk gece biraz uğraşacağız gibi.Sağlıcakla iyileşsinde biz uğraşmaya razıyız.Bu arada bizi telefon ile arayan tüm arkadalarımada çok teşekkür ederim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ablacım ben değştiriyorum:)))))))))))))zehra:))

Adsız dedi ki...

nasil yaptim bilmiyorum ama ben cokkk sasirdim oglusum kocaman olmus oburu efecik abisinin kopyasi ben bunlari yesem olurmu acaba.....
filiz ablan =))))

YAMAN EFE dedi ki...

Tabikide Filiz ablacım,doya doya yiyebilirsin:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com