Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

24 Aralık 2008 Çarşamba

Yaman Efe'miz 8 aylık oldu:)

Gamze teyzemiz ve Göknur ablamız...









Ana kucağından sonra baba dizide tatlıymış...



Etimekli salatamız...

Blog adresimiz artık değişti,bu değişiklik ve yardımlarından dolayı Eloşumuzun annesi Zehra teyzemize çok teşekkür ederiz.İnşallah bundan sonra resimleri yayınlamak konusunda sıkıntı yaşamayız.
Bugün itibarı ile Yaman Efemiz 8 aylık oldu Maşallah.Aslında bugün aylık kontrolümüz vardı ama babamızın işleri bu ara yoğun olduğu için kısmetse cuma günü kontrole gideceğiz.Bu sabah babamızı ve abimizi yolcu ettikten sonra Yaman Efemize peynirli-pekmezli kahvaltı hazırladım.Her zaman yememek için bana direnen yaramaz çok şükür sorunsuzca mamasını yedi.Daha saonra saat 9.30 gibi emzirip uyuttum.Çok uyumadan ben buradayım nidaları ve ağlamalarıyla uyandı.Daha sonra Gamze teyzemizle görüştük ve öğlenleyin babamız bizi Gamze teyzemize Göknur ablamıza götürdü.Orada çok keyifli bir gün geçirdik,her ne kadar kaşla göz arası Göknur Yaman Efeyi sıkıştırmaya çalışsada vukuat olmadan döndük.Gamze teyzemiz bize Samsundan bize mısırunu,siron(teyzem yolladı kesesine bereket),annesinin yolladığı incir reçeli,fındık ve biber salçalarını verdi.Yaman Efemizede bebek örtüsü ve yastık kılıfı getirmişti,çok teşekkür ederek ve Göknurdan saklayarak getirdik.Akşam Yağzı Berkemizde okuldan çıkınca yanımıza geldi ve babamız bizi alıp evimize döndüğümüzde yemekten sonra yarınki gezmemiz için etimekli salata yaptım.Yaman Efemizin karnını doyurup,emzirdikten sonra babamız miniğimizi uyuttu.Daha sonrada Yağız Berkemizin dersleriyle ilgilendi.Bende mutfaktaki işlerimi hallettim.Tabii arada da emmek için uyanan Yaman Efemizi emzirdim...
Biraz bol resimli oldu ama kaç günün birikmiş resimleri:)))

5 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

öncelikle yen siteniz hayırlı olsun:)))yaman efemiz çok ama çok tatlı olmuş.tombik tombik.yerim ben onu.maşallah.

Adsız dedi ki...

mama sandalyesindeki ve babasının dizindeki halleri çok tatlı maşallah:))

ayrıcs etmek salatanı süsleme modelin çok hoşum aigtti.en yakın zamanda kopya çekilek haberin olsun:)) şablonmu kullandın süsleme için.ellerine sağlık..

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zehra tekrardan çok teşekkür ederim.Bu arada yakın olsaydık keşke doya doya yerdin Yaman Efeyi:)
Sevgili Reyhan,iyi dileklerin için çok sağol canım.Bu arada tabikide kopya çekebilirsin,memnun olurum:)Süslemesini ellerimle yaptım canım:)))

larakahraman dedi ki...

GULGUN ABLA GULMEKDEN OLDUM MASALLAH NE TATLI UYUMUS YAMAN EFE MAMA SANDALYESINDE:)IKI GUN ONCE LARADA OGLEN UYKUSU ICIN SUTUNU ICERKEN AYNI SEKILDEYDI BEN KAFASINA ELIMI DESTEK KOYDUM BOYNU AGRIMASIN DIYE:) RESIM CEKMEK AKLIMA GELMEDI:))) valla alem bu cocuklar, cok tatli olmus masallah buyumus

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili evian,çok haklısın canım.Ne zaman ne yapacakları ne yiyecekleri hiç belli olmuyor:)Bu arada uyuduğu yer mama sandalyesi değil hoppala idi.Ben mutfakta yemek yaparken onun hoppalasınıda mutfağın kapısına asmıştım,arada sallıyordum bir baktım uyumuş:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com