Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

25 Aralık 2008 Perşembe

Erzurum kar'a yenik düşebilir ama biz asla:)))










Bu sabah yine erkenden kaktık,hatta ben resimleri yükleyeceğim diye gece 3.00 de yatmıştım.Yaman Efemizi emzirdikten sonra yatağına koydum,baktım gözlerini açmış cingöz:)Hiç oralı olmadım ve bende yattım,miniğimizde uyuya kalmış.Sabahleyin Yaman Efemize kahvaltısını yaptırmaya çalıştım,bir gün yerse bir gün yemiyor.Maşallah ağzında yemeğini tutmayı öğrendiğinden beri bunu çok sık yapıyor ve beni çıldırtıyor.Daha sonra biraz oyunlar oynadık ve üzerini giydirip uyuttum.Yaman Efemizi uyuttuktan sonra bende hazırlandım çünkü bugün gezmemiz vardı.Dün geceki salatayı bugün için hazırlamıştım.11.20 de servis geldi ve evden çıktık.Nergiz teyzemiz bizi arabada bekliyordu,Figen ve Birgül teyzelerimizide evlerinden alarak Ilıcaya gittik.Orada pek çok arkadaşımız çok güzel mamalar yapmıştı,ziyafet masamızda muhteşemdi.Yaman Efe'ye orada yayla çorbası içirmeye çalıştım ama onuda yemeyi reddetti.Bende sık sık emzirdim ve uyudu.Bizde rahatça çaylarımızı içtik.Ama uyandıktan sonra arabasında oturmaktan sıkıldığı için kucağa gelmek istedi.Birgül teyzesi sağolsun Yaman Efe ile ilgilendi,daha sonrada kucaktan kucağa gezdi yaramaz.Nergiz teyzesi onu mıncıkladıkça kahkahalar atarak karşılık verdi kuzucuğum.Bu arada dün gece çok kötü kar ve fırtına vardı ama bunlar bizim gezmemize engel olamadı.Yaman Efe eskimolar gibi sıkıca giyindiği için hiç üşümedi Maşallah.Akşam üzeri eve geldiğimizde kapıda bizi abimiz ve babamız karşıladı.Akşam yemeği yine felaketti ve Yaman Efe abartıp birde kustu.Saçları ve kulaklarına kadar batınca mecburen yıkamak zorunda kaldık.Yıkandıktan sonra gece için çok az kaşık maması yaptım,yalayıp yutmaz mı?Neredeyse kaşığı yiyecekti.Bu arada banyo yaparken bile dudaklarını büzüp birşey vermeyeyim diye ağzını kapalı tutuyordu.Çok alem bu yaramazlar,sanırım üniversite bitirip,üzerinede master yapıp bu dünyaya geliyorlar:)

7 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Maşallah Yaman Efe ye.Çok tatlı bir bebek.Allah nazardan saklasın.
bende size iade-i ziyarette bulunayım dedim.Siteniz hoş olmuş.Bu arada Yaman efe sünnette olmuş.Geçmiş olsun.Allah size damatlığınıda göstersin inşallah.
Etimek salatanızı çok beğendim.Bir ara tarifini yazarsanız pazar günkü doğumgünümüze yapmak isterim.
Sevgiler..

İlknur dedi ki...

A maşallah kuzuya. Arabasında pek bi güzel görünüyor maşallah. Yaramazlık konusunda doğuştan gelen bir yetenekleri olduğu kesin. Anne babayı nasıl yaşlandıracaklar başka türlü :)

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,ziyaretimize gelmenize çok sevindik.Ayrıca güzel dilekleriniz içinde çok teşekkür ederiz.Sünnet yaramız çok şükür düzeldi,Allahım hepimize evlatlarımızın güzel günlerini görmeyi nasip etsin İnşallah.
Sevgili İlknur,canı isterse çok güzel duruyor ama kucak istiyorsa hiçbirşey onun arabadan kalkmasına engel olmuyor.Sünnet için darısı Ahmedimizin başına olsun...

Z.EROĞLU dedi ki...

demek banyodada bişeyler vereceğini sanıyor.alem ya:))çok güldüm..

YAMAN EFE dedi ki...

Evet Zehracığım hiç sorma,çok alem bu minikler:)))

Adsız dedi ki...

gülgüncüm hepsi enfes görünüyor.bende etimek salatası yapmayı düşünoyrum doğum günü partisi için.ve süsleemn çok hoşuma gitti.ana nasıl yaptığını analtırmısn.şablonmu kesip kullandın.biraz ip ucu lütfen:) bu arada masanın gözdesi bence süsüyle endamıyla senin salatan:))

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Reyhan,etimekli salata gerçekten çok lezzetli oluyor canım.Şablon kesmedim,önce sarısını tam ortasına koyuyorsun,beyazınıda tek tek yuvarlatarak ekliyorsun,en son maydanoz ve dereotunu ekliyorsun.Şimdide afiyet olsun canım...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com