Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

8 Ocak 2009 Perşembe

ÜCRETSİZ İZİNİMİZ BİTTİİİ:(

Bu bakıştan 20 saniye sonra arabada uyudu kuzucuğum...





Ayağa kalkma çalışmaları:)))

Bugün itibarı ile aldığım 3 aylık ücretsiz izinim bitti.O yüzden bu sabah Yaman Efe ve babamızla beraber tayin olduğum okula gittik.Ama kısmetse 2.dönem okula başlayacağım,o zamana kadar biraz daha büyüyecek miniğim.Yaklaşık 1 ay daha beraberiz ve hayırlısıyla 9,5 aylık olacak kuzucuğum.Bakacak bir teyze bulduk ama hala kararsızım eve mi gelsin ben mi evine götüreyim diye:(Malum burada havalar eksi derecelerde ve evden çıkmasınıda istemiyorum.Evde bir yabancı olma fikri alışkın olmadığımız birşey.Bizi ziyaret edenler fikirlerini ve deneyimlerinide yazarsa seviniriz.Babamız bizi eve bıraktıktan sonra Simay bebeğin annesi Çiğdem teyzemiz bizi çaya davet etmişti,çorbamızıda alıp oraya çıktık.Ama fotoğraf makinemiz evde olduğu için resimlerimizi çekemedik.Ezel,Berke bebek ve annesi Gülçin teyzemiz ve Nergiz teyzemizde oraya geldiler.Çok keyifli bir gün geçirdik ve Simay ve Berke bebeklerin anneleride ücretsiz izindeler.Yaman Efe Nergiz teyzesinin kollarında sızdı,uyumayan nöbetçi bebek Berke'yide ben ayağımda sallayarak uyuttum.3,5 aylık Simay bebek Maşallah anneciğinin kucağında uykuya daldı.Abimiz ve Ezel ve Berke'nin ablası İlke okuldan geldiler.Daha sonra evimize geldik,miniğimiz abisi ile oynarken ben yemeği hazırladım.Abimizin yarın son iki sınavı var,sınavları İnşallah iyi geçer.Biz yemeğimizi yedikten sonra Yaman Efeyi uyuttum ve muhallebi hazırladım,ekler pastanın kremalarını babamız doldurdu.Sosunu hazırladım ve bir güzel afiyetle yedik:)Bu arada Yaman Efe iki kez çığlık atarak uyandı ve meme emerek sakinleşti.En son yüzükoyun yatırdım ve daha rahat uykuya daldı...

15 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

ablacım demek 1 aycık kadar kaldı.üzüldüm vallahi.benim bakıcıkonusunda tecrübem yok ama bence size gelmesi daha juygun olacaktır.hem dediğin gibi yaman o soğukta hergün bırakılmak zorunda kalmaz.ne bileyim evde uyuyor falan olur,zor olur sonra.hemde başkasının evine alışmaz kendi evinde olur.

Z.EROĞLU dedi ki...

bu arada yağızada yarın başarılar.öpüyoruz sizi.

megoleman dedi ki...

merhaba. bizde oğlumla sizin gedikliniz olduk.yaman efenin bakışları ne kadar anlamlı.büyük insan gibi. ekleriniz iştah açıcı görünüyor.

İlknur dedi ki...

Gülgü abla nacizane tavsiyem, bakıcınızın size gelmesi.İlki senin dediğin gibi Yaman Efenin o soğukta dışarı çıkması iyi değil hergün. Gelen bakıcınız ile anlaşıp sana ev işlerinde de yardım etmesini rica edebilirsin belki. Üzerinden biraz yük almış olur.

Kendi evinde bakarsa evindeki hayat devam ettiği için, işlerini de yapmaya çalışır ve Yaman Efe'ye olan ilgisi bölünebilir. Bakıcınızın işe gider gibi hergün size gelmesi daha düzenli olur diye düşünüyorum.

Mon Petit Chou dedi ki...

bende miniğiin suratı neden böyle asık diyordum meğer annesi işe dönecekmiş. zaman çok çabuk geçiyor, ben de 2 ay sonra işe dönmek zorundayım. bir yıllık ücretsiz iznim bitiyor.
biz de bakıcı bulduk ve önümüzdeki ay işe başlayacak, bir ay boyunca üçümüz birlikte olacağız. önce bir saat daha sonra bir gün olmak üzere Duru'yu bakıcısı ile yalnız bırakacağım. böylelikle Duru'nun bakıcıya karşı verdiği tepkileri, bakıcının Duru'ya yaklaşımını gözlemleyebileceğim. biz evimiz de bakılmasını istedik, çünkü Duru'nun zaten benden ayrılacağı için tamamen yabancı bir ortamda olup sorunlar yaşamasını istemedik. bir de burda evde olan komşulardan rica ettim, ben yokken kontrol edecekler. benim işimle ev arası normal trafikte bir saat, bu yüzden hiçbir şekilde aklımın arkada kalmasını istemiyorum. tek tesellim bakıcının lojmanda tanınan biri olması.bir kaç kişiden hakkında olumlu referans aldık.
umarım Yaman Efe'de bu süreci en iyi şekilde atlatır. yardımcı olabileceğim bir konu olursa her zaman seve seve yardıma hazırım.
unutmadan ağabeyimize sınavlarında başarılar diliyorum.
sevgilerle,

Adsız dedi ki...

Gülgüncüm oğluşun çok tatlı maşallah..Allah nazarlardan saklasın..Yağız Berke de ne güzel bir abi..yardımsever,sevecen..bloğunzu takip etmeye başladık. sevgilerimizi gönderiyoruz size..

siteden nurucan
Nurten Uçan

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Gülgün Ablacım demek ücretsiz izin bitti.İçin bi tuhaf oldu dimi.insanın işe başlamasına yakın karnına ağrılar giriyor resmen.Ne çok zorlanmıştım işe başladığımda.neyse ki uzunca bi süre süt iznimi kullandım da alıştık kızlarla beraber bu olaya.Şimdi ise yaşımızı da doldurduk ne izin kaldı ne bişey.Neyse sağlık olsun önemli olan bu. Ya abla diyorum ama sanki resminden de yaşın pek büyük gibi gelmedi bana.ben artık 36 yaşındayım.ne desem sen sööle bari?
(:-))

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,hiç sorma canım ama Allahtan hala evdeyiz.İltifatların için teşekkür ederim ama yaşım 40.İstediğini söyleyebilirsin,ister abla de istersende adımla hitap edebilirsin canım:)

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Nurcan(nurucan),Amin canım,Allahım tüm minikleri nazarlardan korusun İnşallah.Bloğumuzu ziyaretiniz bizi çok sevindirdi.Her zaman bekleriz canım...

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Mukaddes,önrilerin için çok sağol canım.Bizim bakıcımızda apartman görevlisinin kızı ve 13 ve 9 yaşlarında iki çocuk annesi.İyi birisine benziyor,İnşallah oğluşumda memnun kalır.Benim okulum evimize çok yakın ve 21 saat dersim olacağı için ve yarım gün olacağı için biraz daha şanslıyız canım.Allahım hepimize kolaylık versin...

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili İlknur,tavsiyelerin için çok teşekkür ederim canım.Aslında bende eve gelmesinden yanayım,karşı komşumada rica ettim arada bakarsın diye.O da ses duyarsam veya ağlama sesi sana söylerim ama evine girmem dedi.Haklı olarak evden birşey kaybolursa sorumlu olmak istemiyor...

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili megoleman ve Kuzey bebek,blogumuza hoşgeldiniz.Evimizede bekleriz dicem ama biz çok uzaklarda ve soğuklardayız.Yinede yolunuz düşerse her zaman bekleriz:)

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zehra'cığım,sanırım bizde eve gelmesi konusunda karar kılacağız.Hakkımızda hayırlısı olsun İnşallah.Bu arada Yağız Berke için yazdığın temennilerede teşekkürler,sınavları çok iyi geçmiş,göreceğiz bakalım:)

уαѕємiη dedi ki...

ne güzel fotolar bunlar :) Maaşallah kuzuya

bakıcı işide gerçekten zor bi karar altı sakal üstü bıyık hesabı hakkınızda hayırlısı olur inş ama sanki bakıcının eve gelme fikri daha cazip gibi

sevgiler

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Yasemin,güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Bizde minik kızlarını çok öpüyoruz...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com