Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

7 Ocak 2009 Çarşamba

Evde çalıştık bugün:)))

Çorbası kasesinde bekliyor,kutunun tadı daha güzel sanki...




Abimiz yine kardeşini şekilden şekile sokuyor:)))




Gezmelerden evdeki işlere fırsat bulamıyorum.Yinede yapmaya çalışıyorum ama yetiştirebildiğim kadar işte:)Bu sabah Yaman Efe'nin kahvaltısını yedirdikten sonra oyuncakları ile biraz oynadı.Saat 09.30 a doğru mızmızlanmaya başladı ve emzirirken uyudu.Bende bu arada yapamadığım ütüyü yapmaya çalıştım.Nergiz teyzemiz bize uğramıştı ve ütüye biraz ara verdim.Sadece Yaman Efe'nin kıyafetleri kalmıştı onlara başlamadan miniğim uyandı.Maşallah uyandığında saat 12'yi geçiyordu.Öğlenleyin tarhana çorbası yaptım,hepsini bitiremesede çoğunu içti kuzucuğum.Hiç bir yere çıkamasakda illaki apartman komşularımıza uğruyoruz,Berke bebeklerde bir kahve molası verdik,daha sonra saat 15.00 gibi yine uyudu miniğim.Abisinin gelmesiyle 16.15 gibi uyandı.Bende yemek yapmak için mutfağa geçtim.Bu arada abimiz kardeşi ile oynadı,babamız geldikten sonra yemeğimizi yerken sofrada bize eşilik etti yaramaz.Babası yeşil mercimek bende çok az z.yağlı pırasanın pirincinden verdim.Bizimki akşam çorbasını çok içmediği için,sofrada bizim lokmalarımızı sayıyordu:)Darboğaz yine yutamadığı için peşinden su içirdim.Biraz oyaladıktan sonra akşam mamasını babası yedirdi yine,neyseki bu akşam erken uyudu Maşallah.Bakalım sabaha kadar kaç kere uyanacak?

8 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

uyku sorunu bizde de var, sanırım emen çocuklarda oluyormuş. ben gece emzirmelerini bıraktırmaya çalışıyorum ama öyle ağlıyor ki dayanamıyorum. bu arada biz maalesef İzmir'de değiliz. beş yıllığına Gebze'deyiz buraya bekleriz.

sevgilerle,
mukaddes

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Mukaddes,ben karıştırdım.Evet Gebzedeydiniz pardon.Biz 8 yıl İstanbulda yaşadık,şimdi kısmet buralara gelmekmiş.Allah nasip ettikten sonra neden olmasın belki birgün karşılaşırız:)))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

hehehhe izmir de olan benim yaff.
Buraya da beklerim.
Bizde de çok var uyku sorunu.Ama ben emdikleri kadar emsinler diye düşünüyorum.
Yaman efe yine harika maşallah.
Öpüyorum hepinizi.

cavidan dedi ki...

maşallah kuzuya çok talı. sizin komşu muhabbetlerinize bayılıyorum gerçekten aradığım bişey ama maalesef yaşadığım apartmanda böyle şeyler yok genelde yaşça benden büyükler . eren içinde iyi olacağını düşünüyorum evin içinde çocuk psikopat oluyor. sizin komşunuz olmak isterdim.
sevgiler. ayrıca bi ara kurabiyenizin tarifini yazarsanız sevinirim.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Cavidan,çok sağol canım minik Erenimo'da çok tatlı Maşallah:)
Apartmanımız gerçekten çok iyi,komşularımızda çok yardımseverler.İnsan ilişkileri benim için çok önemli,bir kişiye baştan ısınamıyorsam sonradan da ısınamam.Hele karşı komşumun aynı memleketli olması biyik tesadüf.Buraya geleli 4 ay oldu ama çok çabuk kaynaştık.Çünkü bizim mesleğimizde tekrardan bir yerlerde karşılaşma imkanımız var.Bu arada yaşça farklılık olabilir ama önemli olan paylaşımlar.Misafirim gelecekse mesela komşularım hemen yardımcı olurlar,bende onlara elimden geldiğince yardıma koşarım.Dilerim gönlüne göre komşuların olur.Ben hala İstanbuldaki yan komşularımla görüşürüm:)))

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek haklısın canım,İzmirde olan sensin:)))Bende geceleri sürekli emziriyorum çünkü gün içinde çorbalarını,kahvaltısını yiyebilsin diye yedirdikten sonra emziriyorum.Minikleri çok öptük...

Z.EROĞLU dedi ki...

çok tatlı ablacım yine.oda ela gibi ilaç kutularına meraklı galiba.sanki biizm verdiğimiz zehir de o kutular tatlı yemek:))

YAMAN EFE dedi ki...

Çok haklısın Zehracığım kemire kemire yiyor valla:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com