Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

6 Ocak 2009 Salı

Gezmelerimiz Meşhur:)))



Yaman Efe doymuş,sellektör yapıyor:)))
Akşam cimnastiği...
Ezgi'ciğim,seninde böyle yakışıklı bir kardeşin olsun İnşallah:)))Figen teyze anladın sen onu...
Ezgi ve Gamze ablaları oğluşumu oynattılar...

Birgül teyzemiz Yaman Efe'ye alkış yaptırıyor...


Resim Ekle Göknur,Sevil teyzemize PİYANTA(PIRLANTA)küpelerini gösterdi:)))
Göknur ablamız Yaman Efe'yi didiklemek için uyanması bekledi:)))
Oğluşumu kıyafetinden dolayı dalton kardeşlere benzettiler:)))

Mayışmış bekliyoruz:)))


Yemek yemeyi çok severmiş gibi kaşık ağzında:)))

Dün gece Yaman Efe'nin geç yatmasının etkisiyle bu sabah saat 10.30 a doğru uyandık.Kahvaltısını yaptırdıktan sonra,ben birşeyler yerken beni gözlüyordu.Bende dayanamadım ve onada çok az ekmek ve peynir üzerinede ıhlamur verdim.İkinci lokmayla beraber bizim darboğaz yutamadığı iin öğürmeye başladı ve yediklerinde kustu.Öğeden sonra gezmeye gideceğimiz için yıkamak stedim ama bir yandan da üşütmek istemediğim için kararsız kaldım.En sonuna dayanamadım ve yıkadım.Yıkadıktan sonra Yaman Efeyi hazırladım,çok az çorba içirdim ama yutabilmesi için meme eşiliğinde verdim.Bende hazırlandıktan sonra Sevil ve Nergiz teyzelerimizle birlkte Figen teyzemize gittik.Ama burada öyle hop diye kapıdan çıkılmıyor,Yaman Efe'nin malzemeleri,çantası ve yaptığımız kurabiyeler...Eşyalarımız oldukça fazlaydı.Arabaya bindik,neyseki gideceğimiz yer yakındı ve yollar açık olduğu için sorunsuzca gittik.Biz oraya vardığımızda misafirlerin hepsi gelmişlerdi.Yaman Efe'yi uyuttum,banyo yapmasınında etkisiyle Maşallah çok güzel uyudu.İki çocuk daha vardı,onlara rağmen iyi uyudu.Uyandıktan sonra uyku mahmurluğu ile sessizce ve şaşkınca etrafına bakındı.Bu arada Birgül teyzemiz kızları ve abimizi okuldan almak için çıktı.Abimizde geldikten sonra biraz daha oturduk ve evimize geldik.Babamız geldiğinde Yaman Efe babasının suratına bakmadı nedense.Hergün yeni birşeyler çıkartıyor ve bizi şaşırtıyor.Bugün doyduğunda veya yemek istemediğinde gözlerini sellektör gibi kapatıp açıyor,kaşığı istemiyor:)Bu akşam yine çok zor uyudu,sanırım yeni dişleri yolda...

10 yorum:

muko dedi ki...

merhaba
iadei ziyarete geldim :)

efecikk çok tatlı maşllahh Allah bağışlasın

kurabiyeleri beğenmene sevindim

sevgilerimle...

Mon Petit Chou dedi ki...

ben vallahi çok gezdiğine inanmam, öyle olsa bize de gelirdin minik daltonum. Nasıl da yakışmış kıyafetin maşallah...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Ahh o dişler..Kötü gecelerimizin tek kabusu.Ama sağlıklı çıksınlarda.Çocuklarımızı çok zorlamadan hasta etmeden.Yaman efe'nin daltonvari kıyafetini çok beğendim.Çok da yakışmış oğluşa.Maşallah nazar değmesin.
Hepinizi kocaman öpüyoruz

Z.EROĞLU dedi ki...

AYY burda olsaydınızda yeseydim azcık ben onu çok şirn maşalah

Yasemin dedi ki...

Maşallah çok tatlıııı

Siteniz çok güzel olmuş

iyikide yorum bırakmışsınız :) yoksa nasıl ulaşabilecektim sitenize

en çok yatıp kollarını açmış olan resimler var yaa onlara bittim ekrandan sarılasım geldi :)

YAMAN EFE dedi ki...

Çok teşekkürler canım,Allahım sizede sağlıklı evlatlar nasip etsin İnşallah...

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zehra,keşke demekten başka elimden birşey gelmiyor:(Kısmetse tekrardan görüşürüz umarım...

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili muko,sitemize hoşgeldiniz.Ziyaretin bizi sevindirdi.Sevgiler bizden:)))

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili dilek,güzel temennilerin için çok teşekkür ederim.Allahım hepimizin miniklerini nazarlardan korusun.Bizde sizleri kocamannnn öpüyoruz...

YAMAN EFE dedi ki...

Kısmet olsaydı da gelseydik keşke İzmire.Duru'muzuda yakından tanıma ve görme imkanımız olurdu:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com