Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

5 Ocak 2009 Pazartesi

Klasik bir Pazartesi...

Muhteşem kurabiyelerimiz...
Hala uyumaya yanaşmayan yaramaz...




Bir koltuğa iki nar nasıl sığar onu düşünüyor miniğim:)
Yaman Efe abisinin yatağına terfi etti:)

Abisi TEMEL REİS yapmış kardeşini:)

Uykudan uyanınca ayrı bir güzel kuzucuğum:)

Ben ıspanak ayıklarken Yaman Efe yardımcı oluyor:)
Maşallah kuzuma benim:)

Kazma dişli oğlum benim:)





Yine lokmalar ağzımızda bekliyor.
Abimiz Yaman Efe'yi ters paketledi:)
Pazar sabahı Yaman Efe'nin kahkahaları ile uyandım.Babamız ve abimiz önceden kalktıkları için sağolsunlar Yaman Efe'yi oyalamışlardı ve bende biraz uyumuştum.Önce miniğimizin kahvaltısını yaptırdım ve emziri uyuttum.Daha sonra biz kahvaltımızı yatık.Abimiz sınavları olduğu için ders yapmaya odasına gitti.Bende Yağız Berkeye aldığımız 2 takım pijamayı yıkayayım dedim.Makinadan çıktığında bir karış kısalmış olduğunu farkettim.Kardeşi uyuyorken bizde babamızla pijamaları değiştirmeye götürdük.Islak halde götürdüük ama sağolsunlar hiç zorluk çıkarmadan başka pijama takımları verdiler.Geldiğimizde Yaman Efe uyanmış ve abisine ders çalıştırtmadığı için abimizi kurtardık:)

Bu sabah yine erkenden uyandık ve abimizi okuluna yolladıktan sonra Yaman Efe'nin kahvaltısını yaptırdım.Oynaması için yatağına koydum ve bende kahvaltımı yaptım.Daha sonra miniğimizi uyutup biraz ütü yaptım.Nergiz teyzemiz bizi ziyarete geldi,biraz sohbet ettikten sonra gitti.Bende ütüye devam ettim,bu arada Yaman Efe uyandı.Karşı komşumuz bizi oturmaya davet etti,orada 1 saat kadar oturduktan sonra abimiz okuldan geldi ve evimize geçtik.Yaman Efe'ye çorba yaptım ama içirmek ne mümkün,sağolsun abimiz içti.Bende miniğimizi emziriken uyudu ve babamız saat 18.00e doğru geldiğinde hala uyuyordu.Daha sonra biz yemeğe oturmadan uyandı.Yemekten sonra Figen teyzemize götürmek için internetten bulduğum kurabiyeyi yaptım.Bu arada babamız yaramazı uyutmuş,bende uyurken emzireyim dedim.Ama ben emzirirken gözlerini açtı yaklaşık 1,5 saattir uyumadı ve babasının dizlerinde bize laf yetiştiriyor:)

6 yorum:

minikkelebeğim dedi ki...

Bu pazartesiler nedense hep klasık ve sıkıcı gelmiştir banada Ama duru dogdugundan beri hergunumuz ayrı bir heyecan içinde sıkılmaya vakıt kalmıyor...

YAMAN EFE dedi ki...

Yaman Efe ile ilgilenirken bende sıkılmıyorum Ayşe'ciğim,ama kardan dolayı eve kapanmak kötü.İstanbulda olsak,bu mevsimde bile markete beraber gidebilirdik en azından...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Yaman efe nin saçları beni öldürecek.Allah'ım bu ne güzellik böyle.Yakıyo ortalığı.Maşallah.
ahh bir maşallah da narlarınıza.Nasıl nar onlar öyle.:))

Z.EROĞLU dedi ki...

abisi ne hallere sokmuş onu öyle:)) çok güldüm:))yalnız abisinin yatağına terfi etti dmeişsin ya.etmiş etmesinede sanki az sonrada aşağıya terfi edecek gibi:)aman dikkat.allah korusun..
bu arada narlarında maşllahı var.

nilay dedi ki...

yerim o temel reisi..ne güzel gülüyor..Yağız berke çok alem ya kardeşine neler yapmış ama çok hoş olmuş..kafasında bezle mumya gibi olmuş..bizimde bugün üst dişimiz patladı..ne güzel gözüküyor yaman efenin dişleri..narda kafası kadar :)öpüyoruz sizi..gülen yüzleriniz hiç solmasın..

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,güzel sizlerin için sağol canım.Narlar bize Antalya Gazipaşadan geldi,gerçekten çok büyükler.
Sevgili Zehra,hiç sorma canım,abimiz Yaman Efe'yi oyuncak gibi hırpalıyor:)Abimizin yatağı üstü yatak altı çalışma masası olanlardan.Oraya koyunca çok hoşuna gidiyor,yukardan bakıyor ya heyecanlanıyor.
Sevgili Nilay,abimize kalsa 24 saat miniği hırpalayacak.Gerçi o kendince seviyor ama kontrolsüz güç olduğu için ayarı yok:)Yeni incniz hayırlı olsun canım.Bende çok seviyorum dişlerini kazma dişlim diye:)Narlar kafasından da büyük,sizin memleketten gelme:)Hiçbirimizin gülen yüzleri solmasın İnşallah...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com