Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

2 Ocak 2009 Cuma

Komşu Komşu:)))





Favorimiz ayakta dikilmek:)

Ezel ablası oğluşumun uyumasında yardımcı oldu:)
Simay bebeğin yanında Yaman Efe kocaman kaldı:)






Yağız Berke,Yaman Efe'nin saçlarıyla STATİK ELEKTRİK deneyi yapıyor:)))

Bu sabah Yaman Efe'nin kahvaltısını yaptırdıktan sonra saat 10.00'a doğru uyuttum.Yaklaşık yarım saat sonra yukarılardan bir yerlerden ''TAK TAK'' sesleri ile bir baktım miniğimiz uyanmış.Kucağıma alınca çok sevindi,ben kahvaltı ederken beni seyretti.Bugün biraz komşuculuk oynadık:)Sabahtan Nergiz teyzemize uğradık,biraz sohbet ettikten sonra evimize geldik.Öğleden sonra Simay bebeğe ve annesine uğradık.İnsan dışarılara çıkamayınca evde canı çok sıkılıyor.Ayrıca bugün babamız nöbetçi olduğu için yapılacak çok işte yoktu.Simay bebeklere daha sonra Gülçin teyzemiz,Berke bebek ve ablası Ezel geldiler.Hep beraber çaylarımızı içtik,sohbet ettik.Bu arada Yaman Efe Simay'ın salıncağında uykuya daldı,bende park yatağa yatırdım.Abimiz okuldan geldikten sonra evimize geldik ve kaç gündür yapamadığım su böreğini yaptım.Gerçi birtek hamurunu ben açmadım ama bayağı uğraştırdı hazırlaması.Bu arada Yaman Efe ile abimiz ilgilendi sağolsun.İşlerim bitince önce Yaman Efe'nin daha sonrada abimizin karnını doyurdum.Yemek yerken Yaman Efe bizi çok şaşırttı,bir baktıksağ elini sol elinin yanına getirip ilk kez alkış yaptı.Bunu ona biz öğretmedik ama yapması çok hoşumuza gitti.Biz ona alkış dedikçe o sürekli ellerini çırptı:)Üzerini değiştirdikten sonra abisi ile biraz oynadı.Daha sonra emzirip uyutmak istedim ama ne mümkün.Ya bize laf atıyor yada dizimde kafasnı çevirip televizyona bakıyordu.Saat 22.00'ye doğru ancak daldı gece uykusuna.Abimizde televizyonun karşısında meyve suyu ve çerez keyfi yapıyor...

12 yorum:

Burcu dedi ki...

Ne güzel abi kardeş doğum günleri aynı.. Çok güzel bişi bu...

YAMAN EFE dedi ki...

Evet Burcu hanım,11 sene sonra gelen kardeşi ile abimizin doğumgünleri aynı:)))

nilay dedi ki...

saçlarına bayılıyorum yaman efenin..bir de abisi ne komik yapmış öyle :))Valla biz burada 4 derecede donuyoruz..sizi düşünemiyorum..evlerde ısınmıyor ..

YAMAN EFE dedi ki...

Sağol Nilay'cığım,saçlarımız iyice uzdı valla:)Bu arada burası gerçekten çok soğuk.Kısmetse abimiz yarın kayak yapmak istiyor.Bu arada Yaman Efe'ye yapmadığı kalmıyor abimizin,yapma deyincede sen yaparken iyi mi? diyor:)))

cavidan dedi ki...

yaman efe tam bir bıdık hele saçları eren epey bi süre kel kaldı
maşallah iki kardeş te çok tatlı .

Mon Petit Chou dedi ki...

Merhaba, Yaman Efe'nin saçlarını görebilmek için her gün bloğunuzu ziyaret ediyorum. Ağabey kardeş o kadar tatlılar ki...

YAMAN EFE dedi ki...

Çok teşekkür ederiz Duru bebeğin annesi,bizde sizi takipteyiz:)))

YAMAN EFE dedi ki...

Çok teşekkürler Cavidan teyzesi.Allahım sizlerede ikinci bebeğin mutluluğunu yaşatsın İnşallah...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Adınızı öğrendim artık.Size Yaman efe'nin annesi demek çok garibime gidiyordu.Yaşınızı bilmiyorum ama herkes size gülgün abla diyor.Ben de size gülgün abla diye hitap etmek isterim sakıncası yoksa.
Yaman Efe nin saçları insanın içini yakıyor.Maşallah ona.Abisiyle aynı günde doğmaları büyük tesadüf.İkisine de maşallah.
Su böreği için de ellerinize sağlık.HArika görünüyor.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,tabiki diyebilirsin sakıncası yok canım.Burada herkes oğluşumun saçlarına takmış durumda ama biz şimdilik kestirmemekte kararlıyız:)Abimizle aynı gün olması gerşeçten çok güzel oldu.Allahım bize 11 sene sonra tekrardan mucizesini nasip etti.
Mutfakta da Yaman Efe'den fırsat buldukça yeni tatlar keşfetmeye çalışıyorum.Bu arada senin cimcimelerde çok şirin Maşallah...

Ömer Tuna dedi ki...

ne güzel yaman efe azda olsa kahvaltı edip yemeklerini yiyor zaten katı gıdalarla arası olmayan ömertunamın dişinin gelmesiyle hiç yememesi beni çileden çıkartıyor nasıl üzülüyor insan maşallah efeye şaçları hakikatten çok tatlı bizim 7,5 ay oldu daha uzamadı şaçlarımız

YAMAN EFE dedi ki...

Ömer Tuna'nın sevgili annesi,çok haklısınız.Yemeyen bebekler çok zor,valla bazen ilaç şırıngası ile verdiğim bile oluyordu.2 akşamdır babası yediriyor,onun elinden yiyor yaramaz.Bizimki zaten saçlı doğmuştu,şimdi iyice uzadı:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com