Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

1 Ocak 2009 Perşembe

YENİYILIMIZ...
















Geçen sene bugün Yaman Efe'mize 5 aylık hamile idim ve karnımda da olsa bizimle beraberdi.O zamanlar bu seneyi düşünerek seneye beraber kutlayacağız İnşallah demiştim.O gün geldi çattı ve miniğimiz 8 ay 1 haftalık olarak yeniyıla girerken aramızda artık.Oğluşlarımız evlenene kadar bundan sonra 4 kişilik çekirdek bir aile olarak kutlayacağız İnşallah...
Yılın son günü abimiz geç uyandığı için okula gidemedi ve birlikte Yeniyıl Pastamızı hazırladık,ardından da kahvaltımızı yaptık.Yaman Efe'nin iştahı hala açılmadı ve çorbasını kavga-döğüş içirmeye çalıştım.Pek başarılı olduğum söylenemez ama çabalarımız devam edecek:)Öğleden sonra uyutmak için hazırlanırken kulağını ellettirmediğinin farkına vardım ve yarında tatil olacağı için doktora götürmeye karar verdim.Oğluşlarım ve ben hazırlanıp çıktık,tabii öncesinde abimiz arabamızın üzerindeki karları temizledi sağolsun.Burada ilk kez kar üzerinde araba kullandım,kar lastikerlimiz olduğu için pek zorlanmadım ama hava müthiş soğuktu.-19,5 derecede çıkmak zorunda kaldık maalesef.Hastaneye vardığımızda çocuk doktoru izinli olduğu için KBB uzmanına göründük.Çok şükür kulakları temiz çıktı,ardından sünnetimiz yapan Çocuk Cerrahına uğradık.Miniğimizin pipisini muayene ettikten sonra dikişlerinin çok güzel kaynadığını ve sorun olmadığını söyledi.Ardından çocuk bölümünde boy,kilo ve kafa çevresi ölçümünü yaptırdım.Kilomuz Maşallah 9100 gr,boyumuz 69 cm ve baş çevremizde 44 cm çıktı.Değerler iyi yalnız geçen ay baş çevremiz 45 cm çıkmıştı o aklımı karıştırdı.Tekrardan doktora götürmeyi düşünüyoruz çünkü baş gelişiminin takip edilmesi gerekiyormuş(Bıngıldağımızın erken kapanma sorunu yüzünden)
Evimize geldikten sonra abi-kardeş evde iken ben komşularıma hediye bakma için dışarı çıktım.Ama hala buraları tam keşfedemediğim için aradığım mağazayı bulamadan eve dönmek zorunda kaldım.Akşam babamız eve geldikten sonra hediyelerimizi ayarladık ve arkadaşlarıma verdim.Yeni yılı arkadaşlarımızla orduevinde kutlayacağımız için gece için hazırlanıp evden çıktık.Gecenin aksi giden tek şeyi fotoğraf makinesini evde unutmamız oldu.Babamız evden alıp gelmeyi teklif etti ama dışarıda kar,soğuk ve otoparkta yeniden yer bulma sorunu olduğu için vazgeçtim.Yaman Efe bu kadar curcuna ve kalabalığa ilk kez girdiği için şaşkındı.Ayrıca ilgi odağı olup yine kucaklarda gezdiği içinde memnundu.Miniğimiz gece boyunca ara ara uyuyup uyandı ve yeniyıla girerken uyanıktı.Ailecek mutlu bir şekilde birbirimize kenetlenmiş şekilde yeni yıla girdik.Daha sonra arkadaşlarımızla birbirimizi kutladık ve oyunlar eşliğinde oynadık.Evimize 2.30 civarında geldik Yeniyıl Pastamızı kesip yedik ve saat 3 gibi uyuduk.Gecenin yorgunluğunu atabilmek için öğlene doğru uyandık,abimiz sağolsun erken uyanan kardeşi ile ilgilendi.Bu arada gecede çekilişte bize mangal seti ve bayan parfüm seti hediye çıktı.
Yılın ilk günü evimizde gecenin yorgunluğu ve rehaveti içinde geçti.Yaman Efe hala iştahsız,severek yediği gece için olan kaşık maması.saat 20.30 gibi gece uykusuna yattı...

7 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

Her gününüz tıpkı bu yılbaşı gibi sevdiklerinizle ve mutluluk içinde geçsin. tek farkla Yaman Efe yemeğini yemiş olsun.
yemek yememe benim de en büyük sıkıntım. Duru 13 aylık olacak ama hala 8 kilo.. doktorlar ise ilgisiz, bu 3. doktor ama hiç memnun değilim. üstelik arkadaşımız.

Z.EROĞLU dedi ki...

kulağında sorun çıkmamasına sevindim.
pastanızda çok güzle olmuş:)yeniden yeni yılınızı kutluyor ve sağlık mutluluk diliyoruz

Selma dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun. Güzel bir akşam geçirmişsiniz. İki çocuk sahibi olmak nasıl bir duygu çok merak ediyorum. Bende Fatma Naz 3 yaşını doldurunca düşünüyorum ama ..... tek çocuk olsa olmazmı?

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım nice mutlu yıllar diliyorum sana ve ailene.Hediyelerini de güle güle kullan.O pasta ne kadar güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Duru'nun annesi çok haklısınız yemek yemeyen çocuk gerçekten çok zor.Sizede bol iştahlı bir yıl dilerim.
Sevgili Zehra'cığım mesajınız içinde çok teşekkür ederim canım.
Sevgili Selma,iki çocuk fikri daha doğrusu sevgisinin nasıl olduğunu bende bilmiyordum.Taki hamile kalana kadar,hamile kaldığınız andan itibaren Allahım o bebeğinde sevgisini veriyor.Bizimkilerin arası biraz var.Tek çocuk tabikide olur ama abimiz bir kardeşinin olmasını çok istedi,Allah bu zamana nasip etti.
Sevgili Dilek bizde sizlere yeni yılda sevgilerimizi iletiyoruz.
Ayrıca pastamız için güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...

nilay dedi ki...

yeni yılınız çok güzel geçmiş..her gününüz daha da güzel geçsin..hediyelerinizi güle güle kullanın..pastanızada bayıldım..Maaşallah Yaman Efe yede çok tatlı..öp benim için annesi

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Nilay,iyi temennilerin için çok teşekkür ederiz teyzesi.Pastalarımızı yemeyede bekleriz,sende bizim içim İlke'mizi çok öp annesi:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com