Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

15 Ocak 2009 Perşembe

MAŞALLAH YAMAN EFE EMEKLİYOR:)))

Taze soğan yiyoruz...

İşte kanıtı:)))
Anladınız siz onu,Ağzımızda mama var:)))
Yatağından alayım diye şebeklik yapıyor:)))

Ben uyurken uyanmış,etrafı keşife başlamış.Abimiz iş üzerinde yakalamış:)))

Reklam manyağıyız:)))
Televizyonda reklamlara bakıyor...



Bu akşam telefon ile konuşurken Yaman Efe yerde oturuyordu.Bir baktım babasına doğru emekleyerek gitti,ayağa kalkıp kanepeye tutundu ve televizyon kumandasını alıp yere oturdu.Birkaç gündür kendisini deniyordu ama cesaret edemiyordu.Bakalım yarın denemelerine devam edecek mi?Bu arada elerini çırpıyor ve kendini alkışlıyor,bu sabahta yattığı yerden babasına el sallamış ben uyurken.
Bu arada bu akşam biz yemek yerken eline taze soğan verdim,yüzünü buruşturmadan kemirdi yaramaz:)Her geçen gün bizi hayrete düşürüp sevindiriyor miniğimiz Maşallah.
Ben hala düzelemedim tabii,dün akşam saat 20.15 de uyudum,tabii gece boyunca Yaman Efe'miz için sık sık uyandım.Bol bol ıhlamur içmeye çalışıyorum ama burnum tıkalı,yediklerimden keyif almıyorum.Tek sevindiğim şey Yaman Efe'nin hasta olmaması,İnşallah da olmaz.O yüzden dün günlüğümüzü yazamadım.
Bu arada Nergiz teyzemizin oğlu Arda abimiz 20'lik dişi için ameliyat oldu,O'na çok geçmiş olsun diyoruz ve acil şifalar diliyoruz...

13 yorum:

İlknur dedi ki...

Çok geçmiş olsun inşallah bi an önce iyileşirsin. Ayrıca Yaman Efenin emeklemesi de hayırlı olsun diyeyim ama asıl iş bundan sonra başlıyor galiba :) Onlar yürümeye başlayınca annelere de rahat yok :)

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili İlknur,güzel dileklerin için çok sağol canım.Yaman Efe'nin emeklemesine gelince çok haklısın,bazen ellerinden tutup yürütüyorum sonra oturtturmaya çalışıyoum oturmamak için kendini kasiyor yaramaz:)))

inci ve annesi dedi ki...

size geçmiş olsun yman efe ye kocaman maşallah hemd kendisinin de yaptığı gibi alllkışşşş

Z.EROĞLU dedi ki...

ablacım sana yeniden geçmiş olsun.yaman edeyede kocman maşallah.yalnız resimlerde bişey dikkatimi çketi siizn odadad sanıırm yaman efe nin bi park yatağı var.yüksek kademede duruyor.bende artık onu indir.allah koruusn düşebilir.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zehra,çok teşekkür ederim canım bugün daha iyiyim.Yaman Efe'mizde pek gayretli Maşallah.Bu arada haklısın canım,park yatağının katını kaldırmamızda fayda var,ilgin için çok sağol...

YAMAN EFE dedi ki...

İnci ve sevgili annesi güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.İnciyede maşallah bu arada,bir alkışta o'na:)))

уαѕємin... dedi ki...

oy oyy emeklemeye başlamış kuzuu yaramazlıklar tam gaz devamm soğan yiyişini gördüm de bizim bızdığın çiğ pırasa yediği aklıma geldi :))

sevgilerr

cavidan dedi ki...

tekrar geçmiş olsun inşallah bi an önce atlatırsınız. efeyide tebrik ederiz darısı ilk adımlarına. öpüyoruz.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Çok geçmiş olsun.İnşallah çabucak toparlanırsınız.Yaman efe büyüdü demek.Maşallah ona.Emeklemeyi keşfetti ya.Artık bir dakika durmaz yerinde.Allah kolaylık versin.Öpüyorum sizi.

Selma dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Yaman Efe'yede aferin. Televizyon söz konusu olunca nasılda emeklemeye başlamış yaramaz.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Yasemin,hiç sorma artık bir dakika durmak istemiyor:)
Sevgili Cavidan çok sağol canım şimdi daha iyiyim çok şükür.Amin İnşallah koştukları günleride görürüz.
Sevgili Dilek,çok teşekür ederim canım.Yavaş yavaş büyüyoruz işte,ama artık yatağında durmak istemiyor ya yerde ya yürüteçte olacak yaramaz:)
Sevgili Selma,valla bir bakışı varki göz kırpmıyor:)))

Mon Petit Chou dedi ki...

bloğunuzu takip etmeye başladığımdan beri Yaman Efe o kadar çabuk büyüdü kü. her gün büyük bir keyifle ve heyecanla açıyorum bloğunuzu, acaba Yaman Efe bugün ne yapmış diye sabırsızlanıyorum. hele bu emekleme haberini aldım ya değmeyin benim keyfime.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Mukaddes güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım.O kadar azimliki Maşallah,bir koltuktan diğrine ayakta tutunarak geçmeye çalışıyor:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com