Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

17 Ocak 2009 Cumartesi

Yaman Efe Düştü:(

MAŞALLAH KUZUCUĞUMUZA...
Çamaşırları astı,sıra kendini kurutmada:)))

Yaman Efe babaannemizle konuşuyor...



Günnur ve Figen teyzemizle...
Halamız çok kızıyor kucaklarda gezmesine ama gelsin O da kucağında gezdirsin:)))

Boncuk gözlüm hemen uyandı:)))Maşallah...

Bayanlar oynamayı hiç sevmez zaten:)))
Kuzucuğum arabasında uykuya daldı...

Nergiz teyzemiz Yaman Efe'mizi uyuttu...
Gamze teyzemizle...
Kıyamam ben senin gözyaşlarına...





Dünümüz evde rutin işlerle geçti,pek önemli birşey olmadı.Yaman Efemiz artık her istediği yere emekleyerek ulaşabiliyor Maşallah.
Bu sabah kötü bir olayla uyandım.Babamız Yağız Berke'yi sınava götürmüş.Ama ben uyandığımda geç kaldıklarını ve gitmeyeceklerini söylemişti.Bende uykuya dalmışım.Onlar sınava gitmeye karar vermişler ve Yaman Efe park yatağında uyanıkmış.Tabii artık emekleyebildiği için fırsattan istifade başucumdaki saate uzanmaya çalışmış,saatin düştüğünü duydum akabinde de Yaman Efenin.Hemen kucakladım,baktım bir yeri kanamıyor,ben alınca ağlamasıda kesildi.Biraz oyaladım,baktım oyuncakları ile oynuyor.Kahvaltısını yaptırdım ve iki saat uyutmadım,uyuduğunda da hemen uyandı zaten.Geçen gün beni Zehra uyarmıştı sağolsun ama biz park yatağın katını indiremeden miniğimiz düştü bile:(Hemen katını çıkardım,artık göğüs hizasının yukarısında park yatak.Allahıma biblerce şükürler olsun ki birşey olmadı,sadece alnında parmak büyüklüğünde kızarıklık var.Muhtemelen önce bizim yatağın kenar tahtasına çarptı,sonra yere düştü.
Akşamleyin bizim takı günümüz vardı ve oraya katıldık.Miniğimiz mamasını yedikten sonra uyudu ve sonrasında da uyandı.Müziğin sesi onu raharsız etti sanırım.Tabii bu saat oldu(yaklaşık geceyarısı)ancak uyuyabildi fındığım.Allahım hepimizin evlatlarını korusun,bizlere bağışlasın İnşallah...

6 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

ablacım çok geçmiş olsun.kendimi inan felaket tellalı gibi hissettim ama resimde görünce hareketlendiği tutunup kalktığı belli idi bende uyarmak istemiştim sadece

Mon Petit Chou dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun, kıyamam ben sana. bildiğim kadarıyla bebeklerde alın çarpmalarında problem olmuyormuş. Duru'da emeklemeye başladığından beri o kadar çok düşüyor ki beyninde bir şey olacak diye korkuyorum. Allah bütün meleklerimizi korusun.
kucak dolusu sevgiler

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zehra,estağurullah canım.Seninle alakası yok bizim ihmalkarlığımız oldu.Allahtan önemli birşey olmadı çok şükür.
Sevgili Mukaddes,çok sağol canım.Valla ne kadar korumaya çalışsak ta olacağın önüne geçemiyoruz maalesef...

inci ve annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun
ne şanslı Yaman Efe bir sürü teycişi var sevimli şey kucaktan kucağa geziyor

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

çok geçmiş olsun.Allah korusun.Bende çok korkuyorum düştüklerinde bir şey olacak diye.Ama bu sıpalar düşe kalka büyüyecekler bir şekilde.Hep dua ediyorum zararsız ziyansız bi büyüseler diye.Öpüyorum sizi.
Yaman Efe'nin saçları her zamanki gibi muhteşem.Maşallah ona.

YAMAN EFE dedi ki...

İnci'nin sevgili annesi çok teşekkür ederiz.Evet teyzoşlarımız çok Maşallah:)
Sevgili Dilek,çok teşekkür ederiz.Dediğin gibi düşe kalka büyüyecekler,en az hasarla atlatırız İnşallah hepsini...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com