Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

21 Ocak 2009 Çarşamba

ATEŞİMİZ 39:(((



Kuzucuğum bugün hep bu haldeydi:(((
Yaklaşık 12 saat önce böyle gülüyordu miniğimiz...


Yaman Efe'ye,İlker amcasının ameliyat bonesini bağladık.İnşallah ilerde oğluşumuzda doktor olur...
Kuzucuğum,abisinin dizinde uyuyakalmış...









Abisi kardeşinin saçlarını AFİLLİ taradı:)


Pazar gününden bu yana pek değişen birşey olmamıştı.Sadece internet bağlantımızı ttnet'ten kablolunet'e çevirttirdik.O yüzden 2 gün internetten uzak kaldım:)Salı sabahı abimiz bel ağrısı ile uyandığı için okula gitmedi,bende son günler diye kıyamadım ve okula yollamadım.
Dün gece Yaman Efe'yi her zamanki gibi yedirdim,emzirdim ve yatırdım.Ama emmek için uandığında ağlama sesi farklı idi,babamız nöbetçi olduğu için onu aradım haber verdim,hafif öksürük var diye.Ama bu sabah uyandığında faklı bir sıcaklık hissettim,bir kaç gündür burada hava güzel olduğu için kaloriferlerin performansıda güzel oluyor.Tabii biz çok bunalıyoruz ve Yaman Efe'yide ince pijama giydirip uyutuyordum.Hemen ateşini ölçtüm 38.5 ve hiç hali yoktu miniğimin.Abimiz okula gittikten sonra ateşini tekrardan ölçtüm ve ateşimiz 39'a çıkmıştı.Ben zaten babamızı aradığım için o da yoldaydı ve gelir gelmez hastaneye gittik.Çocuk doktoru kulaklarına,boğazına baktı ve idrar kültürü,idrar tahlili ve tam kan sayımı istedi.Miniğim kan alınırken çok bağırdı,sanırım canının yanmasından çok yatırıldığı için o kadar bağırdı.Bebek olunca idrar almak ne kadar zor,poşeti taktık beklemeye başladık.Aradan bayağı bir süre geçtiğinde Yaman Efe çişini yapmıştı ama pipisi kremli olduğu için poşet kaymış ve gereği kadar çişi olmadığı söylendi.Bizde yeni poşet takıp evimize geldik,evde çişini yapınca babamız hastaneye götürdü ve ilaçlarını alıp işe geri döndü.Bir torba ilaç vermiş doktor ayrıca antibiyotikli şurupta başladık maalesef.Babamız gittikten sonra Yaman Efeyi uyuttum,yarım saat geçmeden ağlama ile uyandı.Kucağıma almamla kusması bir oldu.Temizlendikten sonra uykusu olduğu halde uyuyamıyordu ve çok mızmızlandı.Böylelikle akşamı ettik,yatmadan biraz kaşık maması yedirmek istedim,çok zor yedi ama sonrasında çok kötü bir şekilde fışkırarak çıkardı bu sefer.Babası diyor,bu bu kadar yemedi nereden çıkartıyor?Mecburen hem temizlemek hemde rahatlaması için yıkamak zorunda kaldık.İlaçlarını içirdik,şu ana kadar 3 kez uyandı,bakalım sabaha kadar rahat uyuyabilecek mi?Doktor ateşinin 2 gün daha sürebileceğini söylemiş,boğaz yolu enfeksiyonu varmış.Evden çıkmıyoruz hava soğuk diye,çıkarsakta tüm tedbirleri alıyoruz ama miniğim neden böyle oldu anlamadım?Şu salgın bir an önce bitsede kurtulsak hayırlısıyla...

13 yorum:

inci ve annesi dedi ki...

amannn inanın inci hastalanmış gibi kötü oldum
geçmiş olsun oğluma sizede tabi ki dediğiniz gibi o kadar koruyorsunuz kolluyorsunuz hastalık yine de gelip buluyor minikleri inşallah bir an önce düşer ateşi rahatlar
İnşallah mışıl mışıl uyur toplar kendini bu gece

YAMAN EFE dedi ki...

İnci'nin annesi,çok sağol canım İnşallah çabuk atlatır miniğimiz.Zaten ek gıdaları yeme sorunu vardı,şimdi düzenimiz iyice bozulacak...

Mon Petit Chou dedi ki...

Miniğim benim çok geçmiş olsun, bir an önce eski neşene kavuşursun da senin o şipşirin fotoğraflarını doya doya seyrederiz. antibiyotik konusunda eşim biraz evhamlı, antibiyogram testi yaptırmadan antibiyotik veren doktoru direk siliyor. Duru'da bir kere 39 derece ateşle acile gitmiştik ve ordaki doktor orta kulak iltihabı, antibiyotik veriyorum deyince bizimki çıldırmıştı. sonradan basit bir soğuk algınlığı olduğunu öğrenince rahatlamıştım. canım yine çok konuştum, tekrar geçmiş olsun.

İlknur dedi ki...

çok geçmiş olsun küçüğüne. Kış işte özene bezene baksak ta bulaşır meret bir yerlerden. İnşallah kolaylıkla ve çabuk atlatır bu hastalığı. Tekrar gülmeye devam eder.

Z.EROĞLU dedi ki...

çok geçmiş olsun ablacım kıyamam ona ben.ebbimde boğazım çok kötü ağrıyor ela ya bulaşmasındna korkuyorum.bunun soğuk hava ile ilgisi yok.birinden bulaşmıştır ablacım.yendien geçmiş olsun.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili İlknur,Mukaddes ve Zehra güzel dilekleriniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Yaman Efe'mizin ateşi şu anda düştü daha iyi Maşallah.İlaçlarımıza devam ediyoruz ama iştahımız yok:(

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Kuzular mümkünse hastalanmasın yaa...Çok yıpranıyorlar.İnsanın içi acıyor resmen.neyse ki şu an daha iyi durumdaymış çok şükür.tekrar geçmiş olsun.Öpüyorum sizi.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,çok sağol canım dediğin gibi hiç hasta olmasalar keşke.Ama bugünde çok kötüydü Yaman Efe,sürekli kustu...

Nurten dedi ki...

canım benim kıyamam ben ona..Allah şifalar versin..çabucak atlatır inşallah..dünde benim oğlum ayağa kalkmaya çalışırken kafasının üzerine düştü..çok ağladı,hemde yanımızdaydı,bir anda anlayamadık hiç..Allah tüm bebekleri hastalıklardan,kazalardan korusun..geçmiş olsun gülgüncüm..
sevgilerimizi gönderiyoruz...
Kerem ve annesi Nurten..(nurucan)

cavidan dedi ki...

çok geçmiş olsun miniğime...çok öptüm bıdığı..

megoleman dedi ki...

okuduğumdan beri yorum yazmaya çalışıyorum netteki problemlerden dolayı mümkün olamadı.
şimdi iyi olmasına sevindim yaman efe nin.yavrum bakışları bile mahsunlaşmış.iştah eninde sonunda düzelir.yeter ki bebekler hasta olmasınlar.çok çok geçmiş olsun.

aybike dedi ki...

Bloglarda gezinirken keşfettim blogunuzu.
Geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir..
sevgiler.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Nurten,bloğumuza hoş geldiniz canım.Kerem'ede çok geçmiş olsun.Allahım tüm evlatlarımızın sağlıcakla büyümesini nasip etsin İnşallah.
Sevgili Cavidan çok sağol canım.
Sevgili megoleman,çok şükür ateşimiz düştü ama iştahımız hiç yok ayrıcada kusmalar tam gaz:(
Sevgili Aybike,ne iyi ettinizde bloğumuzu ziyaret ettiniz.Dediğiniz gibi İnşallah eski sağlığına ve neş'esine kavuşur miniğimiz...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com