Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

9 Şubat 2009 Pazartesi

Anne İş'e Başladı:(







Mangal partisinde biz etleri götürürken Özge ablası Yaman Efe'yi uyuttu sağolsun...



8 Şubat Kübra ablamızın doğumgünüydü,Nice yaşlara Kübra abla...


Gamze teyzemizin eşi Hasan amcamız Amerikadan bu güzel kıyafeti getirmiş,kesesine bereket...









Eniştemiz ve Yaman Efe...
Kuzenler bir arada,Yaman Efe uyuyor...
Merih teyze,Merçe ve Meriç Selin...









Bugün itibarı ile anne-oğul birlikteliğimiz ve saltanatımız sona erdi.Bugün okula başladım ama Allahtan okulum yarım gün ve Yaman Efe ile birlikte geçirdiğimiz zamanlar kısa ayrılıklar ile devam ediyor.Bu sabah Yaman Efe uyurken evden çıktım,ben gittikten sonra uyanmış ve abimiz hala evde olduğu çin bakıcı teyzemize yardımcı olmuş.Öğlen geldiğimde kucağıma hemen gelmedi sonrasında atladı.Berbat bir pogram yapmışlar,tabii hem buralı olmadığımız için,hemde yeni geldiğimiz için böyle yaptılar sanırım.İnşallah seneye bu kadar berbat olmaz.
Bu arada günlüğümüzü yaklaşık 17 gündür güncelleyemedik,takip eden arkadaşlarımızdan özür dileriz.Bu arada 24 Ocakta babamızın doğumgünü vardı ve aynı gün Ankaradan Merih teyzemiz,eniştemiz ve kuzenler Merçe ve Meriç Selin geldiler.O akşam mangalda sucuk ve sıcak şarap partisi vardı.Devamında da eğlence vardı ve hep beraber çok eğlendik.Pazar günü ve takip eden günlerde misafirlerimizle hergün kayak yapmaya gittik.Yaman Efe Maşallah bizi hiç üzmedi ve babamızla dönüşümlü olarak kayak yaptık.Biz daha önce Sarıkamışta görev yaptığımız için kayak yapmayı biliyorduk ama teyzemiz,eniştemiz ve kuzenler ilk gün olayı kaptılar ve hep beraber kayak yapmaya başladık.Bu sene olmasada seneye Yaman Efe'yi kar ile tanıştırmayı düşünüyoruz:)

13 yorum:

cavidan dedi ki...

doğumdan sonraki ilk iş günü gerçekten feci bir durum. sürekli evi aramıştım. allahtan yarım gün çalışıyoruz. ben eren 3 buçuk aylıkken başlamıştım. bu arada siiz çok özlemişiz. resimler harika. öptük.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Hastasınız sandım ben valla.Baya merak etmiştim açıkçası.teliniz falan olsa arayacaktım.Neyseki çok şükür iyisiniz.Okulunuz da hayırlı olsun.İlk gün çok zorlanmışsınızdır dimi.Ama insan alışıyor işte her koşula.Yaman efe yi abimizi ve sizi çok öpüyorum.

Z.EROĞLU dedi ki...

oh be ablacım nihayet yazdın bişeyler.özlüyoruz sizi vallahi.bu kadar süre ayrı kalmayın bi daha olur mu?
çok tatlı yine bıcırık.öpüyorz sizi

inci ve annesi dedi ki...

öncelikle yeniden merhaba...
en son hastalık haberinizden sonra sizden ses çıkmayınca merak ettim doğrusu.
Aman Yaman Efe iyileşmiş ne güzel misafirler ağırlamış :)
Okulunuzun yarım gün olmasıyla avutun kendinizi program ne kadar kötü olursa olsun.
İyi çalışmalar size Yaman Efe ye de öpücükler

muko dedi ki...

yaman efe gerçekten de yaman yani maşallah çok tatlı

Yasemin dedi ki...

oy oy maşallah iyileşmişte etrafa gülücükler dağıtırmış Allah en güzel şekilde korusun sizleri

Allah eğlencelerinizi bol eylesin

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Cavidan çok haklısın canım,ama hala çalışmaya alışamadım.Okulu ve öğrencileri özlemiş olsam bile ayaklarım geri gidiyor valla:)
Sevgili Dilek,çok sağol canım.Bizde sizleri özledik,ilk gün zorlandım ama yarım gün olması gerçekten çok avantaj.
Sevgili Zehra,aradığın içinde çok sağol canım.Çok şükür iyiyiz ve alışmaya çalışıyoruz işte:(
İnci'nin sevgili annesi,güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederiz.Bu saatten sonra öyle avutmak zorundayız zaten ne yapalım:)Ama bugün toplanın gidn deseler giderim valla:P
Sevgili Muko,gerçekten Yaman olacak sanırım,geçen ayva dilimini abisine uzatıp geri çekiyor kendi ağzına sokuyor hemen:)
Sevgili Yasemin,güzel temennilerin için çok teşekkür ederim.Allahım hepimizi korusun,sağlık-sıhhat-bol kısmet nasip etsin İnşallah.
Bu arada bizlerde sizleri ve miniklerinizi çok çok çok öptük...

Selma dedi ki...

Blog sevgi ödülüne layık görüldünüz hocam. Tebrikler...

Adsız dedi ki...

gülgün ablacım ben sızı sezsız takıp edenlerdenım ve blogumda sıze hedıyem var beklıyorum..

nilay dedi ki...

bloğumuzda küçük bir hediyemiz var Gülgün ablacım öpüyoruz sizi..

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Selma,Burcu ve Nilay,bizide bu ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkür ederiz:)

Ömer Tuna dedi ki...

Ödül için çok teşekkürler ben de bu ödül olayını yeni duyuyorum zaten ada'nın annesi Büşra da beni ödüllendirmiş ama benim pek arkadaşım yok edincez bakalım sizde öğretmenmişsiniz ben 1 senedir okuldan uzak kaldım müfredat değişti ders çalışıyorum o yüzden çok fazla zaman ayıramıyorum internetin başına sadece oğlumun bloğunu güncellemek için oturuyorum ama daha fazla ayırmak gerek arkadaş edinmek için takip için .
seneye bende başlayacağım okula kara kara düşünüyorum ne yapıcam diye yarım dönem mi aldınız izin seneye biz kreşe vermeyi düşünüyoruz 15 aylık olcak her halde idare ederiz bakalım zor olacak ödül için tekrar sağolun

YAMAN EFE dedi ki...

Ömer Tuna'nın sevgili annesi,evet canım bende öğretmenim ve ben okula başlayana kadar Yaman Efe 9,5 aylık oldu çok şükür.Biz bakıcı bir teyze bulduk ve evimize geliyor.Şimdilik böyle idare ediyoruz ve İnşallah bir sorunda yaşamayız.Okula başladığında Ömer Tuna'da mutlu olacağı bir mekanda olur İnşallah...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com