Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

28 Şubat 2009 Cumartesi

Uzunca bir aradan sonra biz...















Bloğumuza ara verdiğimzin farkındayım ama okula başladığım için Yaman Efe ile zaman geçirmek istediğimden yazamadım.Akşamlarıda Yaman Efe'yi uyutma faslı falan derken bende erken yatmaya çalışıyorum ama yatmalarım genelde geceyarısını buluyor.
Bu arada okuldan kalan zamanlarda yine bol bol gezdik,bize gelenler oldu.Bu arada Çiğdem teyzemiz,Gülçin teyzemiz ve Nezahat teyzemiz arasında mekik dokur olduk:)Yaman Efe bakıcı teyzesine dahada alıştı Maşallah.Sağolsun sevgiyle bakıyor miniğimize.Bende gelir gelmez Yaman Efe ile ilgilenmeye çalışıyorum.Allahtan okulum yarım günde miniğimden fazla ayrı kalmıyorum çok şükür.Yağız Berke abimizde tam gaz okuluna başladı,2.dönem dahada iyi geçer onun için İnşallah.
17 şubat benim doğumgünümdü,hafta içi olduğu için kutlama yemeğini haftasonuna erteledik.Komşularımda bu özel günümü unutmamılar ve çok güzel hediyeleri ile beni daha da mutlu etiler.Hepsine burada da ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Yaman Efe hafta içinde yine ateşlendi maalesef,salı gecesi soluğu acilde aldık.Boğaz kızarıklığına bağlı ateşlenme ve antibiyotik kullandık.Sanırım ya ateşten yada antibiyotikten dolayı deri döküntüsü oldu miniğimizde.Şu anda çok şükür daha iyi,en azından ateşimiz yok.
Ankara'dan halamız dört gözle resimleri bekliyor,blogumuzu ihmal etmemeye çalışacağım ama üşengeçlikten laptopu çıkarmak zor geliyor:)))

11 yorum:

cavidan dedi ki...

özledik sizi valla yaman efe ne kadar büyümüş öyle.
bu arada doğum gününüz kutlu olsun nice yıllara..

YAMAN EFE dedi ki...

Çok sağol Cavidan'cığım,insan birbirine ne kadarda çabuk alışıyor değil mi?Bizde sizleri çok özledik,minik Erenimoyu çok öptük...

Z.EROĞLU dedi ki...

özledik ablacım bu kadar ara verme...yaman efeye çok geçmiş olsun.benim kurdeşenlerde büyük ihtimal antibiyotikten oldu aman dikkat

YAMAN EFE dedi ki...

Zehra'cığım,bizde sizleri çok özledik canım.Çok teşekkürler,bu arada sanada tekrardan çok geçmiş olsun...

Mon Petit Chou dedi ki...

Yaman Efe görmeyeli bayağı büyümüş, bir süredir bloğunuzu görüntüleyemiyorum. internetten mi kaynaklanıyor, yorum yazdığımı sanıyorum ama sanırım beceriksizliğim üstünde. yoksa sizi unuttuğumu sanmayın lütfen.

Ömer Tuna dedi ki...

çok geçmiş olsun doğum gününüzde kutlu olsun.
Deri döküntüsü ateşten sonra olabiliyor Tuna'mdada ateşten sonra döküntü oldu

YAMAN EFE dedi ki...

Duru'nun ve Ömer Tunanın sevgili anneleri,güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim.Maşallah Yaman Efe'miz şimdi daha iyi çok şükür.
Döküntülerimiz geçti,ama iştahımız düzelmedi hala...

Selma dedi ki...

Görmeyeli sanki Yaman Efe büyümüş. Bu arada hem geçmiş olsun ,hemde doğum gününüz kutlu olsun. Yaman Efe'nin bakıcısına alışmasınada çok sevindim.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Selma,haklısın canım Yaman Efemiz büyüyor.Ama biz sürekli beraber olduğumuz için farkedemiyorum demekki:(Bana hep aynıymış gibi geliyor,sadece hareketleri ve ilgisi değişiyormuş gibi geliyor...

Yasemin dedi ki...

nerdesiniz?

resimler harika bir resimde yaman efenin saçında tel toka var gibi geldi yanlış mı görüyorum :)

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Yasemin,çok sağol canım.Her anını yakalamaya çalışıyoruz.Bu arada doğru görmüşsün canım,saçımızda toka var,gözlerinin önüne geliyordu yemek yerken:)))

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com