Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

7 Mart 2009 Cumartesi

2 sene oldu ANNE...



Ölümünün 1.yılında geçen sene bu zamanlar Yaman Efe'mize yaklaşık 7,5 aylık hamile idim ve bu yıl miniğimiz bizimle beraber çok şükür.Canım Anneciğimi kaybedeli 6 Mart 2007 itibarı ile 2 sene oldu ve ben hala alışamadım.Ben bu süre zarfında tekrardan hamile kaldım ve maalesef Annem bebeğimizi göremedi.Yaşasaydı eminim ki en az abimiz kadar severdi Yaman Efe'yide.Ben Yaman Efe'yi,Annemin ölümünden sonra Allahımın bir hediyesi olarak görüyorum.Mekanın cennet olsun Anneciğim.Seni asla unutmayacağız.(Sana Kız Kulesini gösteremediğim için özür dilerim)
Dün okuldan 12.30 da geldim ve komşularımı toplayıp annemin anısına tavuklu pilav yaptım ve helva kavurdum.Sağolsun misafirlerimizde helvayı çevirip dua ettiler annem için.Ablam ve Kızkardeşim Samsuna gittiler,ben gidemedim ama kalbim onlarla beraberdi.Teyzeciğim evinde mevlüt okuttu Allah kabul etsin,hepinizin yüreğine sağlık...

10 yorum:

cavidan dedi ki...

başınız saolsun mekanı cennet olsun..anneler gerçekten çok kıymetli ve hayatımızın temel taşı..allah onun ömrünü size ve çocuklarınıza verir inşallah.
sevgiler.

biberlieatnes dedi ki...

selam canım yaz lütfen sahsen ben yazmayınca seni çok merak etmiştim bir sure baktım bloga sonra umudu kestim artık yazmayacak diye... şimdi görünce tekrardan yazdığını çok sevindim.oğluş pek büyümüş maşşallah allah bir ömür mutlu sağlıklı sihatli etsin... saçlar bizim kızınkini sollamış hani şaşırmadım değil...annenizin mekanı cennet olsun allah geride kalanlara sağlık sıhat sabır versin hoşcakalın ...

Z.EROĞLU dedi ki...

aalh rahmet eylsein ablacım mekanı cennet olsun

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Cavidan,Amin canım.Allahım hepimize sağlıklı ve uzun ömürler nasip etsin İnşallah.
Sevgili biberlieanes,Amin canım çok sağol.Sanırım sen eski blgumuzu takip ediyordun.Sağolsun Zehra'cığım bu yeni blogumuzu oluşturdu.Yama Efe'mizin saçlarının Maşallahı var,bazen evde toka takıyoruz,gözlerine girmesin diye:)
Sevgili Zehra'cığım Amin canım çok sağol.Allahım annelerinize sağlıklı uzun ömürler nasip etsin İnşallah...

Yasemin dedi ki...

başınız sağolsun

Allah kabrini nurlarla cennetin güzellikleriyle doldursun inşallah

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Yasemin,güzel temennilerin için çok sağol canım,Amin...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

CAnım benim.Başınız sağolsun.Mekanı cennet olsun anneciğinin.Eminim o hep sizinle birlikte.

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Dilek,güzel yorumun için çk sağol canım...

Adsız dedi ki...

merhaba sizi elann sitesinden tanıyorum bende anneciğimi 25 mayıs 2008 de hastalık sonucu kaybettim o acıyı ii bilirim ALLAH sabır versin bebiğini güle güle büyütün benimde bi berrak cadım var 3yaşında
SEVGİLERLE

YAMAN EFE dedi ki...

Sevgili Zeynep,seninde başın sağolsun canım.Allahım sabırlar versin.Cadı kızın Berrak'ıda bizim için öp...

Backgrounds From FreeGlitters.Com
Backgrounds From FreeGlitters.Com